Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Här har ni mig:D . haha.. men ja .. är nog lika desperat efter kärlek som ni då:P... varit själv med sonen sen han föddes..
PappaMajki
Här har ni mig:D . haha.. men ja .. är nog lika desperat efter kärlek som ni då:P... varit själv med sonen sen han föddes..
PappaMajki
otroligt svårt att hitta en tjej/kvinna som vill samma som en själv... så man har kanske turen att lyckas hitta någon här...
någon som verkligen vill leva familjelivet... som gärna har egna barn.. och kan acceptera att jag har barn... och ja som gärna vill skaffa gemensamma barn i tiden..
Någon seriös.
Trogen
Ärlig.. helt enkelt den ÄKTA kärleken..
Och för mig personligen så är åldern bara en siffra...
har varit ute o jobbat i trädgården någon timme nu bara.. och då har det kommit 30 nya sidor här haha. så är ledsen orkar inte läsa igenom alla:) men om här va någon sötnos som vill snacka lite så skriv gärna i inkorgen:) här verkar ju vara några intressanta människor:)
självklart ser jag något:) vi byggde upp ett växthus:).. körde med bygglampa som lös upp halva byn haha. och någon kall öl på det:) ikväll blir det samma.. först grillning med sonen och grannens barn... nyfångad fisk:P.. sen när barnen sover blir det till att fortsätta i trädgården. ska försöka hinna börja bygga carporten med.
haha jag hänger dock här också;) men oftast när jag loggar in så kollar jag inte denna tråden då det mest skrivs massa babbel babbel och minst 50 nya inlägg:P så man pallar liksom inte sitta o läsa igenom allt:P men dom gångerna jag går in så skriver jag ju;)