• Anonym (?)

Hur gör man faderskapstest?

Det är så att i höstas hade jag och min sambo ett uppehåll i vårat förhållande jag hade då en liten flirt med en annan kille detta var dock bara under en kväll och det gick aldrig så långt så att vi låg med varandra.
    Min sambo och jag blev tillsammans igen och jag lovade då att jag inte hade gjort någonting med någon annan, jag ljög alltså. Nu kom detta fram i förra veckan då jag inte kunde ljuga längre då jag mått så dåligt över detta att jag inte varit helt ärlig.

Problemet är att jag är gravid i 22:a veckan och nu vill min sambo att vi ska göra ett faderskapstest för han vill vara säker på att det är han som är pappan vilket jag vet att det är han som är eftersom jag inte haft sex med någon annan än han sen förra året innan vi blev tillsammans.

Jag undrar nu hur går man tillväga för att kolla upp detta och är det så att man får betala detta själv. Eller vart vänder man sig överhuvudtaget?? Jag vet ingenting..

Vore så tacksam för hjälp.

• Svar på tråden Hur gör man faderskapstest?
  • Anonym (?)

Men kostar det något och kan han vara hemma direkt efter förlossning de 10 första pappadagarna även om han vill göra test?

• Anonym (?)

Han vill lita på mig men vågar inte riktigt då han aldrig trott att jag skulle kunna ljuga såhär för honom. Och jag tror ju att han innerst inne vet att det är han som är pappan så det kanske inte kommer bli något test när det väl är dags sen han sa det när han fortfarande var ledsen och uppriven och sen har vi inte pratat något mer om just det. jag sa bara att självklart ska hn få ett test om han vill så att inte ska behöva känna sig olustig.

Men vi får se hur det blir jag skulle ju helst slippa men skulle självklart göra det för hans skull för jag har inget att dölja.

Nä 4000 kan man ju ha något roligare för.

• Anonym (?)
    Amy1983 skrev 2010-05-23 16:32:20 följande:
    Aha, ok. Då är jag med. Tack för svaret Till TS, ursäkta om jag kapade tråden lite
    Ingen fara vi ska inte göra något test. Min sambo har valt att lite på mig att det verkligen är han som är pappa till barnet och han förstår nog även det innerst inne.

Svar på tråden Hur gör man faderskapstest?