Inlägg från: kaffemedmjölk |Visa alla inlägg
  • kaffemedmjölk

16e tråden för Göteborgs vintermammor 06/07(som nu till viss del är 08/09-mammor)

Lever tråden än?

• kaffemedmjölk

Ok lets keep it alive! Hur skall ni fira jul med era familjer? Vi kör megavarianten hemma hos Jakobs föräldrar med även mina föräldrar plus respektive till jakobs bröder med respektive plus deras föräldrar...pust. Lite spännande att Jakobs äldre brors flickväns föäldrar kommer - och de är från sydafrika! Har inte varit utanför sitt land innan så håller vädret i sig lär de få en chock. Kallt vare här....
    Har varit hemma hos oss i två år nu så det känns rätt skönt att åka iväg ändå.

vad är det före fel på smilysarna???? Får upp en tom ruta bara med blinkande pinne...

• kaffemedmjölk

Ja det är inte lätt att få ihop det med all släkt... Vårt hus är inte så stort (108 kvm) men det har gått bra. Vill också ha större snart- vi kommer ju ha stora tonårskillar om ett antal år och jag vill ha en källare man kan förvisa dem till där de kan hänga med sina polare
     Gabriel rev granen två dagar efter julafton förra året och då slängde vi ut den! Han har dock lovat att låta bli den i år nu när han är en förståndig 2-åring.....

Annsofie - vad fick Ida på sin födelsedag??

• kaffemedmjölk

Sydafrikanerna är smått chockade och tycker det är otäckt att andas i kylan! Men det tycker det är vackert med all snö- Synd att det inte är lite mindre kallt man hade ju gärna gått på en promenad i det vackra landskapet men det är lite väl frosty... God jul allihop!

• kaffemedmjölk

Hihi ingen trea här A-S men vi är överens om att vi vill ha en! Sen får vi se när det blir... Gäller det fortafarande vi sa om att jag får en gosse till och ni får en tjej så byter vi på bb?

Återträff ja tack!

• kaffemedmjölk

Jag tror inte det varit någon träff? Lukas är rätt provocerande och använder en del vackra ord.... Han är som en liten tyken tonåring ibland, för att sen bli lugn och koncentrerad på sina projekt igen ( bokstäver och skyltar och siffror). Jag fattar ingenting. Han vill verkligen göra oss upprörda tror jag. Gabriel är mer trotsig i ordets rätta bemärkelse. Han vägra t.ex byta sina smutsiga kläder, han skall bara ha "blixten kalsonger" trots att de ligger i tvätten... Kläder är hans stora hang up.

• kaffemedmjölk

ð???kolla innan ditt inlägg annsofie! Men hur sjutton kommer jag in på din profil via iPhone jag hamnar bara i gästboken...

Svar på tråden 16e tråden för Göteborgs vintermammor 06/07(som nu till viss del är 08/09-mammor)