Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3
Fika på Mio Möbler, Sveavägen, tisdag 14/9 kl. 11.30:
Annelie & Max
Mirja och Silas
Fika på Mio Möbler, Sveavägen, tisdag 14/9 kl. 11.30:
Annelie & Max
Mirja och Silas
Vad kul att så många kommer! :) Men synd att Nellie är sjuk.
Jeanette och Sandra, ring om ni inte hittar från hållplatsen sen. Men ni ska iaf gå över tågspåret till andra sidan och sen tillbaka 100 m ungefär där tåget kom ifrån, och där börjar våran gata.
Tack själv Emilia och Castor att ni ville komma, och ni andra såklart också. Var riktigt trevligt i torsdags (lite sent svar här, har varit fullt upp hela helgen så det är inte förräns nu jag har internettid och strax lite bloggtid) :) Hoppas vi kan ses snart igen! :)
jag kommer också gärna om jag bara orkar. Jag ska opereras på ons och de har sagt att jag bör vara sjukskriven minst en vecka, så beroende på om jag känner att jag orkar så kommer jag ändå gärna! dock med örat i bandage samt helt igentäppt så jag antagligen är halvdöv men.. aja, titta på fina saker kan man ju göra även utan att höra :P
Jag hänger gärna också med på söder, kalikå och trull, men kan dock inte den närmsta veckan. Men om ni går på tor kanske ni ändå vill hänga med mig någon annan gång längre fram? :)
Emilia: De ska operera min trumhinna som sprack under en infektion i örat under min graviditet, den har inte läkt av sig själv. Niklas kommer att vara pappaledig i 2 veckor och ta allt med Silas, då jag inte får anstränga mig alls i början. De kommer att söva ner mig och göra ett snitt bakom mitt öra för att komma åt, jag är helt nervös inför nersövningen här nu.. och om man kommer vara helt groggy o borta efteråt.
Malin: perfekt med teckenspråk, dock förstår jag bara om du tecknar mitt namn, men det kanske räcker, så fattar jag om nån vill mig nåt iaf :P Näh, jag borde höra hyfsat med mitt friska öra iaf, får ha den mot Annelies håll bara :)
Emilia: Aaah, jag har hört som en kratta i ett år nu pga hålet och förhoppningsvis återfår jag min fulla hörsel när trumhinnan blir lagad igen. Men finns väl en minimal risk att det blir sämre (men så är det ju med alla operationer, att de aldrig kan garantera fullt ut att det lyckas) men chanserna är stora att hörseln blir som innan igen. Dock kommer jag ha lock för örat i en månad ungefär, så länge "stoppningen" är kvar och usch.. ähh. Blir säkert bra det här ändå till slut. :)
ändrar datumet här:
Living and room party 27/9 hos Malin kl 19,00
Malin
Sandra
Emilia
Mirja
Eva
Magdalena
Maria: Op gick bra, går att läsa ett låångt inlägg om det i min blogg om du orkar (skrev mest till mig själv så jag inte glömmer bort varje liten detalj om dagen) hehe. Nu känns det som jag har tusen kilo vadd i örat, helt igenproppat och svullet och trångt. Jobbig känsla, men det gör iaf inte ont. proppar i mig massa alvedon..
jamen vad roligt Panne, vi kommer gärna idag! Funderade just på vad man ska hitta på med en överaktiv pojke idag! :)