Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3
men trådarna dör väl inte längre eller? :)
men trådarna dör väl inte längre eller? :)
Castor är verkligen en kämpe! Jag blir alldeles tårögd av bilderna, att en sån liten ska behöva stå ut med sådant. Men en sån tur att han är bra nu!
inga tänder här så längt ögat kan nå. Men första febern har vi allt fått. Hon verkar sova bättre idag än igår, än så länge iaf. Hoppas på en bra natt!
På fredag morgon flyger vi till Spanien. Jag är inte orolig inför själva resan utan med för det faktum att vi flyger 6 på morgonen. Undra vilket humör damen kommer ha den dagen?!
skanka: gud vilken hemsk upplevelse! Vilken tur att allt gick bra!
Ella kryper inte än. Fast hon har börjat åla lite bakåt hon försöker även hasa sig fram med händerna men det funkar inte alls :). Hon har även börjat försöka sitta upp från liggande det är så gulligt när hon lyfter på huvudet för allt hon är värd :)
får man inte mer för pengarna på Sparadiset? :)
Nä tjejer nu drar jag till Spanien, vi hörs nästa vecka :)
vi kommer gärna med imorgon om det är ok för er andra att vi snorar?! Eva kan jag åka med dig?
girls, jag hittade detta om barnvagnsrullet, det verkar vara på söndag www.metrobusiness.se/user_content/MBVRsponsor2010.pdf
jag vill också med på bio! Fredrik gick på förra filmen med mig :) och han sa att: om ingen annan vill följa med dig så gör jag det. Men leta du efter någon annan :D