Inlägg från: Pigletten |Visa alla inlägg
  • Pigletten

Malmö BF 2010

Hej alla!
    Här är en till blivande decembermamma. BF 24/12.

Läste allt ni skrivit innan. Jag var på inskrivning hos min BM på Slottsstadens läkarhus i v. 11 och ska göra KUB-test i v. 13 på Cura- kliniken.

Tror det kostar samma att gå privat. Där jag går är undersökningarna gratis, men vill man ha fler kostar det 300:-.

/Anna 

• Pigletten

Hej Marremia!
    Nej, 1 1/2 vecka ungefär. ska bli spännande.
    Lycka till på ditt idag! 

• Pigletten

Jag behöver inte betala för mitt kub-test.. det ingår på den mottagningen vi går på. Vilket är väldigt skönt tycker jag. Jag har mått bra hela graviditeten än så länge så jag e så orolig att där inte är nåt, fast jag varit på 2 ul redan och sett hjärtat slå. =)

Vi har berättat för våra föräldrar, några kompisar och jag har berättat på mitt jobb. Vi har gjort en ivf så det är många som har vetat det från början.

kram 

• Pigletten

Marremia!
    Detta är också mitt första barn så allt är jättespännande. Har varit på Kub-test nu och allt såg bra ut.. Jättehäftigt!!

Hoppas allt är bra nu. Man blir så rädd så fort nåt sånt händer. Jag kan fortfarande knappt tro att jag är gravid, och tror att det ska hända nåt hela tiden. Men det gör det förhoppningsvis inte..

Andypandyy!
    Jag bor på Ribersborg tillsammans med min sambo och när jag inte hänger här så jobbar jag som förskollärare i Limhamn.

Du själv då? 

• Pigletten

Tycker också att det är tyst här, men men.. det är kul när det händer något nytt.. =)

Mår hur bra som helst.. magen har börjat visa sig nu.. riktigt häftigt.. =)

Själv då? 

• Pigletten

tur att det är fint väder, blir alltid lättare att vila då. =)

Jag bor på Ribersborg, ca 2 kvarter från Kronprinsen..

själv? 

• Pigletten

vet hur det känns.. Jag är uppvuxen i en liten by utanför landskrona och flyttade hit för 3 år sen.. men vi trivs jättebra här.. nära till havet och lugnt och stilla.. 

• Pigletten

Malmölita.
    Har du några barn sen tidigare eller det är din första också? 

• Pigletten

min chef har vetat hela tiden.. har gjort ivf (provrör) så jag har fått springa iväg från jobbet massor.. och alla är positiva och jätteglada för vår skull.. =)

har varit på ultraljud i v.8,9 och 13. (på rmc eftersom vi ingår i nån slags studie).
    Ska på nästa i v. 19.. ska bli jättespännande..

vi har inte heller bestämt oss för om vi ska ta reda på vad det är eller inte.. kan inte riktigt bestämma.. 

• Pigletten

Har ingen aning om vad som gömmer sig därinne.. men jag säger han hela tiden.. min bror och min pappa tror på en flicka visserligen så jag vet inte alls....

Jag är 29 och kommer från Landskrona från början.. flyttade ner till malmö för 3 år sen.. trivs riktigt bra faktiskt.. Själv?

Svar på tråden Malmö BF 2010