Malmö BF 2010
Hej! Va tyst det är i denna tråden..;)
Jag väntar mitt andra barn. Har en son som är född januari -09..=)
Hur mår ni alla?
Hej! Va tyst det är i denna tråden..;)
Jag väntar mitt andra barn. Har en son som är född januari -09..=)
Hur mår ni alla?
Jag mår bra. Obehagligt bra ;)
Fast foglossningen är inte rolig. Skit jobbig. Är dessutom ordinerad vila i cirkus 2 veckor till..Liten mage har jag också. =)
Var i Malmö bor Ni?
Vi bor på Kirseberg, där vi trivs toppen. Men vantrivs faktiskt i stan. Vill bort så fort som möjligt. ;) Vill ha hus och trädgård..=)
Jag har ingen arbetsgivare, jag är mammaledig. Så jag behöver inte oroa mig på den punkten.
Hur mår ni andra? Jag har en vecka kvar på ordinerad vila. Foglossningar som är HEMSKA.
Men något som väger upp detta är att vi igår såg minibus i kulan sparka. Som små snärtar. Skit coolt var det! Såg med sonen i vecka 18. 2 veckor tidigare nu. Så himla mysigt!
När har ni fått tid för RUL?
RUL = Rutinultraljudet man gör mellan vecka 18-20. Vi ska dit nu på måndag. Så spännande. Ska ni ta reda på om de är en påg eller tösabit?
Vi tog reda på det sist och kommer göra det igen.
Måste ju veta om jag ska sy rosa rosetter på alla våra pojkkläder ;)
Men jag tror att det är en pojke..
Har ni några aningar om vad som gömmer sig därinne?
Hur unga är ni? ;) Är alla från Malmö från början?
Jag är nyss 25 år fyllda. Har bott i Malmö några år. Föddes här men växte upp i Skanör. Vi trivs sådär. Vill till hus och trädgård. Har en son som är 18 månader och så har vi hund..=)
Var era mirakel planerade?
Jag gick upp 6 kilo bara så SVISCH! Sen har jag inte gått upp alls de senaste 5 veckorna..
Har tappat aptiten helt. Inte sugen på något alls. Äter mest för att jag måste..
Skönt och slippa komplikationer. Det slapp jag hela första graviditeten, ja förutom foglossningar och sammandragningar..;)
Som min sambo då ;) Han skulle bara veta hur bra han har det ! ;P