Marremia skrev 2010-07-06 06:54:14 följande:
Jag har inte berättat det än dock så känns det som de borde se det eftersom magen syns, men kanske tunikorna hjälper än. Jag tänkte om det går vänta ett litet tag till då jag inte tror att min chef kommer att bli så glad. I början på året (speciellt första delen av Januari) har jag/vi alltid extremt mycket att göra med årsrapporter etc så jag tror inte han uppskattar tajmingen med att jag inte ska vara där då.
Lycka till på inskrivningen!
Det är nog oftast nervöst att berätta för chefen eftersom man inte vet hur de kommer att reagera. De kan ju egentligen inte säga nåt men samtidigt så var jag väldigt rädd för den besvikna sucken.... eller att det på annat sätt skulle märkas att jag ställer till det för dem. Men men, det är bara att köra för förr eller senare så måste man berätta
. Hoppas de tar det på rätt sätt!
Inskrivningen gick smidigt. Vi fick höra på bebisens hjärtljud för första gången. Riktigt kul!
MFJG - Vet inte riktigt vilket som är RUL. Vi var på ultra v. 8 och sen v. 13. Sen ska vi på ett till ultra v.19 och sen är inte nästa förräns i slutet. Själv då?