• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Jag håller med både redan och callimero. De mäter ju sin ratesucess desto fler som lyckas desto fler söker sig dit. Inte tvärtom. När jag gjorde Ivf handlade det bara om pengar i privata sektorn. De var oerhört oseriösa. På gamla har vi får morula och blasta varje gång och isci och aha ochså, och alla dess medel för att vi ska lyckas. De säger varje gång ; nu vill vi inte se dig här igen. Bara vid ett plus ;)

• MrsCecilia

- 5 Day Transfer
    Days Past Transfer (DPT) Embryo Development One The blastocyst begins to hatch out of its shell Two The blastocyst continues to hatch out of its shell and begins to attach itself to the uterus Three The blastocyst attaches deeper into the uterine lining, beginning implantation Four Implantation continues Five Implantation is complete, cells that will eventually become the placenta and fetus have begun to develop Six Human chorionic gonadotropin (hCG) starts to enter the blood stream Seven Fetal development continues and hCG continues to be secreted Eight Fetal development continues and hCG continues to be secreted Nine Levels of hCG are now high enough to detect a pregnancy

• MrsCecilia

Redan: Jag beställer de från testlagret.se 

Har du referensvärden till proverna? Då är det lättare att googla. För det jag kan hitta är 

fibro: normalt värde
    APTT: hittar ingen referens
    PK: Förmodligen normalt? Eller tvärtom ...

Jag tycker du ska kontakta VC, eller åka till akuten om du mår konstigt.

• MrsCecilia

Jag är ju tvärtom 😄så jag rider 1 gång i veckan. Jag frågade läkaren 4 ggr (gamla kliniken) om ridning och ha. Sa att det gick utmärkt. Så jag fortsätter så länge jag orkar, kan och vågar. Nu rider jag i en nybörjare grupp dessutom så vi har lugna fina lektioner.

Svar på tråden AVA klinik i Riga