AVA klinik i Riga
Zola: Jag brukar sällan ta HCG då min gyn brukar vägra skriva ut det. Jag brukar istället testa väldigt många stickor många dagar i rad. Om jag fick svaga streck på stickan eller kände mig osäker så brukar jag oxå betala
Zola: Jag brukar sällan ta HCG då min gyn brukar vägra skriva ut det. Jag brukar istället testa väldigt många stickor många dagar i rad. Om jag fick svaga streck på stickan eller kände mig osäker så brukar jag oxå betala
Jag går på gamla, men där betalar jag alltid med kontantkort, även på dr Fodinas tid. Jag tror det är bara maila att fråga. Det brukar aldrig vara nåt problem.
I dag har jag fått mens! Tjohoo!! det tog 5 veckor efter förlossningen så det var snabbt tycker jag.. Mailade kliniken direkt och hoppas på en plan snart Har övertalat dom att här ska det inte väntas ett dugg Vi är redo!
Välkommen Fire 70: Det är inte så stor skillnad, egentligen gamla är finskt ägt och nya är ryskägt. ...Fodina är den doktorn som jobbade på gamla innan hon öppnade eget. De har däremot konsluting i Sthlm så man kan träffa dem. Du måste läsa på lite och välja utifårn vad som känns bäst för dig.
Det funkar bra att göra allt här och åka på insättning där när det är klart. Ni väljer själva. Beroende på om de hittar lämplig donator så brukar det ta ngn månad eller 3...
Jag bor inte i Gbg men någon annan kan kankse svara?
Jag blödde ju som ni minns i flera veckor och massor av blod. Varken c-vita,in magnesium eller annat hjälpte. Förutom cyklokapronen förstås. Nu slutade ju inte min historia lyckligt men jag blödde nog ända fram till vecka 12 och sen var jag blödningsfri till vecka 21.
Callimero: Jag brukar få så av procrensprutan.
Tänkte vi skulle börja med en liten lista så vi kan hålla reda på varandra..Kopiera och skriv in ditt namn.
På gång
MrsCecilia, (5 IVF, 8 ÄD) ET 10/12.
Ruvar
Gravida
Fått barn
Inte kan jag räkna heller..
På gång
MrsCecilia, (6 IVF, 8 ÄD) ET 10/12.
Annaba (6 IVF, 1 ÄD) prel. ET 25/11
Ruvar
Callimero 13 IVF, första ÄD på nya AVA. TD 4/11
Gravida
Krvik (Första) ET 7/10. VUL 14/11
Fått barn
Snart är det även dags för mig att ansluta mig till er skara. På onsdag ska jag på VUL och hoppas jag får klartecken att ta min procrenspruta.
Hoppas alla er smittar
Hade märkligt gynbesök i dag, hon mumlade om cystor att jag hade bluppar på livmodern efter förlossningen, men det var normalt(?) hhon ville att riga skulle säga vad de tyckte.
Det kändes som hon inte tyckte vi skulle göra ett nytt försök men hon sa inte varför. Hon pratade mest om sitt jobb och sin dotter...
Men Riga mailade att jag skulle ta procrensprutan i alla fall. Men nu måste jag boka ett nytt gynbesök och vara borta från jobbet 1 gång till
suck,