AVA klinik i Riga
BollanB det stämmer jag kommer ihåg henne men kommer inte ihåg vart hon gjorde det bara att det var neråt landet och att allt gick bra.
BollanB det stämmer jag kommer ihåg henne men kommer inte ihåg vart hon gjorde det bara att det var neråt landet och att allt gick bra.
Går man på MamaMia ingår NOTCH i deras ÄD plan så alla som gjort ÄD får göra det oavsett blodtryck el ålder
Zaq1234 du är inte på något sätt ute och cyklar ;0) dom flesta medicinerna man tar börjar man trappa ner någon vecka efter du blivit gravid sen finns det dom här i tråden som får ta blodförtunnande hela el nästa hela graviditeten men det är olika beroende på förutsättningar
Grattis mamsen2012 skönt med ett lyckat RUL man är alltid lite nervös innan :0)
Ni pratar om att sätta in 3 embryon får man det nuförtiden???
Landet lagar har ju iallafall tidigare sagt nej man får högst sätta in 2 pga risken/chansen till flerbörd.
Grattis Callimero :0) jag är snittade på Danderyd 2 gånger och dom är jätte bra och trevliga där :0)
Grattis fru84 så skönt nu vet du att det finns ett litet hjärta därinne :0)
Hej kan någon lägga tillbaka mej på lista jag har ramlat bort på vägen :)
The75 3 barn (1bio) 8 ÄD 2 MF 2 ÄD barn -11 och -13
Jätte fina slemhinnorna Wonders håller med fler av inläggen ovan försök få komma lite tidigare än 10 april,10 mm redan nu är ju mer än ok :)
Grattis Swede nu vill vi se fler påsk plus här framöver :)
Grattis Fire njut av den goda nyheten och nej det kan inte vara medicinen som spökar :)