AVA klinik i Riga
Frazze skrev 2015-11-05 17:31:13 följande:
Jag gick på ivf riga och fick veta kanske 8 dagar innan. Men jag terroriserade Jelena med email om att jag ville veta tiden asap för att jag skulle kunna ta ledigt och för att min man skulle kunna ta ledigt. Skriv email och tjata! Säg att du vill kunna voka biljetter och hotellrum nu! Lycka till!
Nu är det väl bara jag kvar då!? Jag går här och väntar på min mens som har vart på gång i 4 dagar nu. Men den bara retas lite och sätter aldrig igång! Direkt när den är över så ska jag göra mina undersökningar, sen får vi se vad som händer näst!
Jag vill inte terrorisera Veronika över saker som hon inte kan ge säkra besked om. Allt har ju att göra med hur donatorn svarat på behandlingen. Fast de borde ju kunna ge besked om att det antagligen inte blir det "planerade datumet". Hur väl stämde ditt första datum med det slutliga?
Nu har både jag och min sambo redan varit tvungna att ta ut semester hela nästa vecka, för annars skulle det kunnat bli svårt.
Men att du känner att mensen är på gång är ju bra. Då vet du att allt är på väg att börja fungera och du kan sätta igång igen. Planerar ni för FET i januari?