AVA klinik i Riga
Kvickan: Kram tillbaka!
Kvickan: Kram tillbaka!
sirin; jag tror inte du är ensam med dem upplevelserna, när jag har varit där är de alltid försenade med 1 timme och sist så flyttade de fram tiden samma dag coh jag som hade bokat det senste flyget.
Ang FET så säger en del statistik att man kan ha lättare att lyckas med frysförsök.
Nu har jag bokat Riga och mitt 6:e försök där, och jag åker den 9 maj Flygbiljetterna var skitdyra, 4400 trots jag var ute i god tid.
Då far jag o väg på torsdag, för mitt typ 100:e försök (tror jag ligger uppe i 7 insättningar bara i Riga) jag har inte förhoppningar men önskar ändå lite tumhållningar.
Hoppfull02, Man får inte så mkt hjälp från kliniken, inte heller av min privatgyn i Sverige.. Vi har provat olika mediciner men inte mer än så. Jag skulle önksa att det ingick mer blodprover, undersökningar osv.
Jag brukar få lov att tjata mig till att göra något annorlunda varje gång. Denna gång är det ju första gången jag träffar en annan doktor. Hoppas han har bra ideer.
Jag må låta pessimistiska, men jag tycker det är jobbigt att leka doktor varenda gång och tjata, när kliniken kör på med samma medicinering varje gång.
Denna gång har jag kokat ihop lite medicinering själv med hjälp av en här på FL
Hmm, Veronika har inte svarat på mina email sen slutet på april, nu mailade jag nadia martinez oxå för att höra om sista tiden jag fick på torsdag är den eller nån annan
skumt
Lycka till Önskebarn! Jag håller tummarna. Jag gillade oxå doktor Fodina.
Nyss hemkommen från Riga med 2 bastocyter i magen.
Jag tyckte den nya läkaren var trevlig men resarverad (men 25 min sen) och trots jag har svår endometrios och cystor och aldrig plussat ordinerade han endast
3 progynon om dagen
2 progesteron om dagen (!)
Veronika var trevlig, har för mig hon jobbade i receptionen förut?
Tack tyckommig, alla tummar och tår behövs!
Ameriah; har du fått hjälp? Inboxa eller maila mig annars så hjälper jag dig.
EmmaoPer: ca 1 månad, plus nån vecka.
Kvickan: ruvardag 6 idag. Det går seeeegt.
lillysweet: jag har inboxat dig om en gyn, bor oxå i norrort