• The75

AVA klinik i Riga

Amberiah jag har plussat och fått barn med embryon som dina :0)

• The75

Hej Ullisa
    Har har två barn som kommit till tack vare AvA kliniken innan dom blev två olika kliniker jag gick hos dr Fodina som nu startat den nya kliniken och trivdes jätte bra med henne om jag någonsin skulle bli sugen på ett 4 barn skulle jag välja den nya kliniken för jag upplevde dr Fodina som väldigt kompetent och sympatisk men jag tror dom läkare som är kvar på gamla säkert också är duktiga.

• The75

Hej Betula74
    Utrogest dom runda vita bollarna kan man både svälja fast då blir man lätt yr eller ta vaginalt,jag har blivit ordinerad att ta vaginalt morgon och kväll och svälja dom mitt på dagen :0)
    Så känner du dej yr och konstig ta dom vaginalt så slipper du det.
    Vet att man även kan ta dom analt men det känns som ett mindre trevligt sätt

• The75

Betula74 det kan bli snurrigt värre tyvärr men bara man vet vad det beror på så behöver man inte bli orolig

• The75

Chikita124 tror det beror på hur många man tar om man blir yr eller inte ;0)
    Jag tog 3 st och för mej snurrade det ordentligt ;0)
    Men det positiva är ju att det kladdar mycket mindre precis som du säger.

• The75

Betule74 att du inte känner något behöver inte betyda något du kan vara gravid ändå det är så olika när man börja känna sig gravid och angående gravtest är det lika jag har plussat dag 9 och fått minus dag 9 och plus dag 14 så ge inte upp :0)

• The75

Betula74 satt du tillbaka blastisar? Annars är ju dag 12 mycket tidigt att testa jag har aldrig testat så tidigt men jag har heller aldrig satt tillbaka blastisar.

• The75

Li02 ja du måste ha remiss för att det hcg och progesteron provet och helst två eftersom Riga vill se att resultatet ökar med 48 tim intervall har du en samarbets gyn här hemma kan du be dom annars är det bäst du börjar leta efter någon som är villig att hjälpa till vilket tyvärr inte är helt lätt :0(

• The75

Hej mammsen 2012 ja det finns en barnbok om ivf och äggdonation vet inte om den är bra men det finns att köpa på adlibris :)

Svar på tråden AVA klinik i Riga