Mrs Celan.. Hur går det för dig?? Hoppas att du fått tag på någon gyn..
Bollan: Har skickat ett mail till dig
Hej alla.. Har en liten fråga som jag hoppas att någon kanske kan svara på..
I går när jag va och kollade min slemhinna så va den bara 6mm på dag 10 och så frågade jag om den va treskiktad och då visade han mig på skärmen att det va den. Visade 3 st streck men jag tyckte att han sa att den va lite treskiktad och såg på skärmen en liten bit bara.. Men kan den vara bara treskiktad på en liten bit och inte på hela slemhinnan?? Va så nervös igår när jag va där och idag så har dom inte någon teletid.. Ska tillbaka nästa torsdag och mäta igen.. Jag äter progynon 4tabletter om dagen och tar estratot plåster varannan dag.. Så det är en hög dos.. Skulle så gärna vilja att den blir 8 mm han sa också i början att på det tjockaste va den 6.9mm men sa sen att här va en bättre mätning och sa då 6mm. Jag måste lära mig att jag faktiskt betalar för min tid och har rätt att fråga o vara nöjd innan jag går men varje gång jag går till läkaren så känner jag att jag inte vill uppta deras tid med mina frågor, det är nog därför jag blir så nervös och har mycket i mitt huvud när jag går därifrån..
Lycka till alla ni som ruvar och är på gång..