The75 skrev 2010-08-25 18:39:38 följande:
Hej
vill försöka tänka framåt så vi har bestämt oss att göra nästa försök i slutet av okt min man har mailt lite med Jelena och hon tycker det låter bra,är det samma medicin som gäller även nu denna gång när man ska sätta tillbaka eskimåer?
Min hemma läkare sa att vi skulle ta sprutan om ca 3 veckor och sen kommer blödningen och efter x antal dagar ska man börja ta progyronet osv men Jelena sa att vi skulle vänta tills mensen kom och sen ta kontakt med henne och hon skulle då skicka planen men nu känner jag mej förvirrad (som vanligt) tänk om det dröjer länge innan mensen kommer tillbaka är det någon som vet hur lång tid efter MF som mensen kommer tillbaka?
Känner att jag mår mycket bättre idag efter vi varit hos gyn och dom har kollat att allt kommit ut så jag slipper gå igenom en skrapning skönt :O)
Hej,
Det är nog viktigt att mensen kommer tillbaks som vanligt och sedan kan du nedreglera igen, för det är det som är bäst när man gör FET vad jag har förstått.
Men man kan också göra FET i sin vanliga cykel utan nedreglering, detta bestämmer ni i samråd med kliniken.
Loisan31