AVA klinik i Riga
Sitter hos barnmorskan och alla jäkla magar skrattar mig upp i ansiktet , Ush vad jobbigt detta är :(
Sitter hos barnmorskan och alla jäkla magar skrattar mig upp i ansiktet , Ush vad jobbigt detta är :(
Blir så trött, bara gråterDenna gången såg allt så fint ut med min äggstockar, ingen cysta för första gången.
Tror ni inte att min livmoder trasslar med mig nu i stället!! Nu vägrar slemhinnan att växa, 7mm är den efter lång tid på progynon! Har gått på progynon sedan d 18 april och ingenting händer på samma dos som de andra gångerna Ska på kontroll igen på måndag, meningen var ju att jag skulle till riga d 13 maj vad fan är detta? varför samarbetar min kropp aldrig någonsin med mig, är något bra är något annat kass, så är det alltid. HATA HATA HATA min jävla kropp
Jo jag ska öka dosen till 4 mg 3 ggr om dagen . Men vad sjutton kan det bero på detta? Har ju aldrig haft problem med det innan. Kan jag be om östrogen plåster själv av läkaren eller måste jag gå via ava?
Von Hiram: Jag går hos en akupunktör, men det verkar inte hjälpa mig speciellt Skall begära östrogen plåster på månd om det inte blivit bättre.
Jag har gått regelbundet på akupunktur nu i över en månad. Det enda som blir bättre är mina sköldskörtel värden, inte slemhinnan
TJOHO Kan ni tro...!! Idag var min slemhinna 9,3 mm HELT GALET
Så den dos økningen satte fart på min livmoder, så på fredag åker jag