AVA klinik i Riga
Nu såg jag vart man skulle skriva Jätte bra ide..
Nu såg jag vart man skulle skriva Jätte bra ide..
Tea75: Håller tummarna för dig.. Vill att så många som möjligt lyckas för jag villl ju att det ska lyckas för oss me när det är dags att åka dit.. Om vi nu åker..
Hinos: Lycka till
Hinos: Flyger ni dit o från vart? Hur mycket fick ni betala för flyget isåfall??
Tea75: Massa Grattis.. Helt underbart Tänk om bägge har fäst
Ha en underbar helg..
Akkie77: Skrev dom ut recept till dig på carlanderska?? Jag har vaggisar över om du skulle vilja ha.. Bor rätt så nära carlanderska 10 min promenad.. Hämtade ut ett gäng sist men eftersom alla ägg dog så behöver jag dom inte.. Vi funderar på ava i åbo eller riga.. Det lutar åt att vi åker till Riga i Maj.. Det jag oroar mig för är språket o att dom tyckte att vi skulle odla till blastocyst så att vi får vara där lite längre.. men åker vi i maj så kan det vara fint väder o vi kan ta en semestervecka.. Har aldrig varit i Riga..
Lycka till alla ruvare..
Sissan: Nu när vi va i finland Åbo så hade dom ingen väntetid på donatorer utan vi fick välja när vi ville göra en behandling.. Men för ett tag sen så va det en kötid på ca 6 mån.. Men läkaren sa att det va gott om donatorer nu Vi va också inne på Riga ett tag men valde Åbo.. Men lyckas vi inte i Åbo så får jag tjata lite på min pojkvän o göra ett nytt försök i Riga.. Vi valde Åbo för att dom pratade svenska där.. Lycka till med va du väljer.. Tror dom är lika trevliga överallt..
Vad kostar det föressten i Riga när man gör ÄD med ICSI??
Lycka till alla här inne
Sissan: Vi va i Åbo i början av Maj o då sa han att dom hade väldigt gott om donatorer nu o att vi kunde välja när vi ville göra en behandling Lycka till med vad du väljer..
Kom på en sak till.. Om vi skulle odla till Blastocyster o det bara skulle bli 1 som klarar sig.. Får man då betala hälften??
Ivfdagar: Du har ju varit i Åbo också.. Vilken klinik tyckte du kändes bäst??
Pussesnuttan: Läste igenom tråden lite nu o då är det 2 st som har fått 1 ägg som dom fått tillbaka o då bara betalat hälften.. Men dom kanske har ändrat det..