• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

På gång: 
    Tistel - ?
    Sissan - Första ET 20/2 ?
    MrsCecilia -  Laparotomi 13/2, FET 3 Maj
    Kvickan - ET 9-12 mars (ÄD 1) 
    ahm66 - tredje FET 24/2 ?
    The75-FET april?

Ruvare

Gravid: 
    Mammsen2012 - 
    BollanB - ET 14/11, tvillingar BF 2012-07-31 
    Chockad - ET 2/3 BF Tvillingar 2011-11-17
    Pysseltomten - ET 28/5 
    Ahavamaria - ET 26/8
    Tjobabi - 2 embryon 5/9 (första ÄD) 
    Skrutten04 - ET 24/10 (ett embryo, första ÄD)

Fått Barn: 
    Akkie77 - Theo, född 110622 
    The75 -Pojke 110720
    Memaja - Flicka och pojke 110812 
    Hinos - Signe 100228, Irma & Elvira 110929
    Nidra - tvillingar september 2011
    Hoppfull10 - Flicka 111022
    Siv77 - trillingar; en Pojke + två Flickor december 2011
    IVFdagar - Flicka 120120

• MrsCecilia

mamsen2012, jag är likadan. Kan vakna mitt i nätterna och fundera. Men jag har tänkt att det kanske är medicinerna?Förvånad Eller hormonerna. Eller altihopa..Ring läkare om du känner att nåt inte är som det ska..

Von Hiram; har oxå fått min beskärda del av dåliga gyn. Har nu 1 privat som är väldigt dyr men det är det värt för att få hjälp..

• MrsCecilia

Det finns väldigt många fina hotell, det är beror lite på hur man vill ha det. Jag tror jag kan varenda hotell, restaurang och gata i Riga snart (och väskaffär)

Monica och Domina ligger i samma kvarter, de andra ligger mer mot centrum. Domina är lite mer budget medans Monica är lite finare.. Det är enkelt att ta sig till centrum, man tar bussen eller spårvagnen eller en promenad. 

Runt centrum finns väldigt många hotell med varierad kvalité, man ska nog tänka på att det är ganska livat och en del trafik om man bor mitt i. Å andra sidan har man massor att göra.  

Hjärtligt lycka till Sissan! 

• MrsCecilia

Fröken bus: Jag tycker de varit väldigt bra, dr fodina är väldigt trevlig, rak och ärlig.. Nadia har oxå varit toppen. Lite småsaker som jag har varit missnöjd med, tex att de verkar överbelastade och har för mkt att göra, vilket har betytt väntetid varje gång vi varit där för insättning, inge vidare kul när man har flygplan att passa. Dessutom räknade de fel en hel månad med första ÄD, det var inte roligt. 

• MrsCecilia

Vädur78: Det är jättelätt, tjoffa in den någon cm under eller bredvid navel, tryck in vätskan. Jag brukar hålla sprutan med ena handen och trycka in med den andra. 

Kvickan: Lycka till! Det kommer gå bra:) Ena gången tog jag semester och andra gången sjukskrev jag mig. Gör det som känns bäst.

Sissan: Vi väntar med spänning! 

Svar på tråden AVA klinik i Riga