AVA klinik i Riga
Oj Igor, snart är det dags!!! KUL
Oj Igor, snart är det dags!!! KUL
Undra om jag fått en nidblödning? lite spottings idag... har ju gått halva tiden
Ja, det hoppas jag också men nu har jag även molvärk och det hade jag inte förra gången... men det hade ju varit häftigt!
Ta taxi, det kostar 9 lettiska pengar och då lämnar de av dig där du ska... Riga är inte så stort så man lär sig snart att hitta.
De är inte så noga med mediciner tror jag utan har man likande så går det nog bra. Ska du bara på första träffen eller blir det ET?
Vi väntar på att få testa... då vi var där den 19/2
Grattis Nidra
Hoppas du smittar av dig på mig...
Idag fyllde mitt lilla ÄD hjärta ett år... en tuff dag för en liten tjej som varit sjuk en vecka men en lycklig liten dam. Nu hoppas vi på dubbelsyskon till henne. Känner inget idag men har väl kanske inte haft tid att känna efter så mycket!!
Har fått lite blödningar sen i söndags. Så jag har fått sluta med fragmin och så får vi se vad testet visar på måndag. Ska ta det på fredag men får svaret på måndag... ska själv prova på söndag och se så man är beredd inför provsvaret på måndag
Det gick ju bra för dig Tea så jag hoppas väl att det går bra för mig. Ska ta hgc på fredag och hemma test på söndag.
Chockad, stort grattis!!!
Hymafr, du köper mediciner där då du är där. Tydligen kan man skippa första besöket om man gör lite tester hemma men vi var där på ett första besök och det kändes bra. Jag har ätit estrofem och utrogest. De skickar även mediciner men det kostar 50 euro att skicka men jag har bett folk här i tråden att handa ibland om det är någon som ska dit samtidigt.
Själv har jag lämnat blodprov på hcg idag och ska testa hemma på söndag.
YES det blev ett plus på stickan idag - härligt!! Så lättad jag är idag. Imorgon får jag svar på Hcg och ska ta ett nytt hcg test...