AVA klinik i Riga
Idag är där tio topp embryo :) ser bra ut detta :)
Idag är där tio topp embryo :) ser bra ut detta :)
jag undrar en sak. Hur mycket økar chanserna før graviditet om man odlar embryot till blastocyt? Jag kan inte hitta info om det någonstans.
Nu åker jag till Riga ... Spännande. Kram på er
Tack mina vänner. Nu ligger jag på hotellet och vilar, ska vara på kliniken om lite mer om en timme. Lite nervöst är det allt :)
Hej välkomen hit :)
Första besöket dvs informations mötet kan man ta per telefon. Därefter måste man åka till kliniken när det är Dax för et. De andra förberedande undersökningarna gör du i Sverige efter deras rekomendationer. Vi har fått veta när vi ska vara där preliminärt en en vecka innan men datumen jan komma att ändras. Eftersom du har svårt att få ledigt hade jag sjukat mig om jag var du.
Nu har jag två pluttar i magen :) den 11 får jag testa :)
Tänkte på en sak, Jelena sa att hon blir förvånad om jag inte blir gravid denna gång för allt var helt perfekt . FÅR hon lov att säga så? Förstår att hon vill uppmuntra men fet kan ju slå fel också, besvikelsen kan bli ännu värre sen.
Jag har också tänkt på det, verkligen jätte många som får pojkar efter äd. Hela bebisboken på Ava var fylld med pojkar :)
Hur påverkade blir ni av progesteronet? Jag är extremt trött och idag kommer det vätska från mina bröst, blir det bättre eller sämre med tiden? Kan inte komma ihåg att det var sphär extremt sist fast ioförsig så glömmer man fort.
:) men Tea du blev väl gravid nu sist om jag inte mins fel ;) inte så konstigt du mådde skunk då eller menar du innan du blev med bebis?
Jag mår Piss och mög och kom å hjälp mig. Hade det varit för att jag har bebis i magen hade jag välkomnat det men innan man vet e det bara jobbigt.