• PeeWee44

AVA klinik i Riga

Hej, jag undrar om ni som går på IVF Riga och gjort immunutredning i Aten har sagt det till dr Fodina? Vilka mediciner dr D har rekommenderat? Jag ska sätta igång med mediciner nu när mensen kommer i veckan.

• PeeWee44

Frazze

Jag fick missfall på första försöket v 6. Andra insättningen fäste inte efter det gjorde jag hysto som inte visade något konstigt. Tredje insättningen fäste inte heller och då vi bara har ett försök kvar valde vi att åka till Lifeclinic och dr D i Aten. Så nu har jag just börjat medicinera inför sista försöket. IL-dropp och betydligt mer kortison än vad Riga har rekommenderat.

• PeeWee44

Sitter i Frihamnen och väntar på att gå på båten. Imorgon gör vi försök nr 4 i Riga men första med imunsupport från dr D. Hoppas Il dropp och mycket kortison gör sitt jobb nu. Sista två embryona ska in nu så vi hoppas på att det är guldembyona som är kvar!

• PeeWee44

Nu är sista embryona på plats. En timme efter utsatt tid fick vi träffa Dr Fodina. I transfer rummet så stannade hon av och sa åt dom att ta undan embryona en stund. Hon hittade en polyp på livmodertappen som hon tog bort och som var tvunget att sluta blöda innan insättning. Sa att det kan bli så av medicineringen. Nu hoppas jag att det är ofarligt.

• PeeWee44

Det gick inte 4:e gången heller. Jag gråter och gråter. Min man vill inte fortsätta för han tycker han är för gammal. Jag vill inget hellre än att få bli mamma. Ska skicka uppgifter till dr d så ska han göra en bedömning vad han tror gick fel.

• PeeWee44

Hej, är det någon här som har gjort Era test? Kan du i så fall berätta lite om det. Vi har blivit erbjudna att göra det på IVF Riga.

• PeeWee44
    ronon skrev 2015-11-29 09:09:26 följande:

[quote=76032101][quote-nick]Gullregnet skrev 2015-11-22 10:46:20 följande:[/quote-nick]

Hej, nyligen hemkommen från 3:e försöket FET hos AvA Riga och är nervös att det inte skall gå denna gång heller trots top quality embryos alla gånger. Doktorn har nämnt att man ev skulle göra ett ERA test.

Någon som gjort det här på tråden? Hur gick det i sådana fall till och var gjorde ni det?]

Hur går det för dig Gullregnet?

Vi hae bestämt oss för att göra det. Har ett missfall v 5+1 och tre försök också med toppen kvalitet på embryona som inte ens fäste. Sista försöket med stöd av dr Dimitri i Aten. Väntar på mensen och vidare instruktioner om mediciner som ska tas och när. Men vet inte så mycket mer. Återkommer när jag har mer info.

Kramar
  • PeeWee44

Ja det blir era test nu.

Jag åt 25 mg kortison denna gång och inte hjälpte det. Min känsla är att Dr Fodina sätter in försent på mig. Men om någon månad vet vi.

Svar på tråden AVA klinik i Riga