AVA klinik i Riga
Hallå! Någon kvar i denna tråden? Någon som kämpar på just nu? Själv får jag vänta YTTERLIGARE, då jag blir arbetslös 1/11 så om jag inget jobb hinner få innan dess så blir det låååångt tills nästa försök
Hallå! Någon kvar i denna tråden? Någon som kämpar på just nu? Själv får jag vänta YTTERLIGARE, då jag blir arbetslös 1/11 så om jag inget jobb hinner få innan dess så blir det låååångt tills nästa försök
[quote=79090648][quote-nick]Evylina skrev 2018-09-26 23:04:25 följande:[/quote-nick]Hej Frazze! Nej jag har inga barn sen innan. har 4 IVF:r bakom mig och några tidiga missfall och nu har jag gett upp försök med egna ägg. :)
Trist att du får vänta! Har du barn redan? Med ÄD? HA det
Tråkigt att ivf inte fungerat för dig!
Jag körde 3 omgångar med ivf, blev gravid på första försöket, men hon dog i magen i v.24. Sen hände inget på de två sista försöken. Jag hoppade direkt på äd och körde det i september 2015. Blev gravid, men mf i v 7 el 8 tyvärr. Sen blev jag naturligt gravid (med östrogenplåster och letrozol december 2015 och av det har vi fått världens finaste lilla kille (inte partisk alls ) Vi försökte bli gravida rätt snabbt igen efter han var född, och det tog sig första försöket, men det blev inget av det alls! Bara ett kraftigt mf! Nu har jag gett upp hoppet om en spontangraviditet till, så nu blir det äd. Vi har ju som sagt 11 blastocyster att förbruka, och jag hoppas vi slipper använda alla utan att det tar sig första gången. Har du sökt någon klinik än? Jag har sett reklam för AVA St Petersburg. 1 barn el hälften av pengarna tillbaka. Det är stoooora pengar så det hade jag nog valt om jag inte redan hade mina hos Ivf Riga.
När väntas ni åka iväg? Kram