• Siv77

AVA klinik i Riga

Leia83
    Jag förstår EXAKT hur du känner dig. man ahr dåligt samvete för att man känner " de förbjudna" känslorna. Jag tänker att det finns ingen som inte gått igenom detta som kan föreställa sig hur det känns o därför förstår de inte heller vilka vidriga känslor man har ibland.. Efter 4 1/2 år skiter jag i vad andra tycker om mina avundsjuka känslor, jag måste orka stiga upp på morgonen själv. Jag finner det lättar när man accepterat att känslorna går upp o ner hela tiden. Jag tvingar inte heller mig själv att umgås med andra som är gravida när det känns jobbiigt. Har tidigare försökt att hålla skenet uppe o strålat o gratttat, men nu håller jag mig ensam när jag är bitter :) Detta av den enkla anledningen att jag kan!! Skrattande STYRKA till dig!!

• Siv77

Hinos,
    Jag har varit inne på sidan ett flertal gånger med andan i halsen.. Bad precis min man flytta sig från datorn så att jag kunde gå in o kolla om du fått resultat :) STORT STORT grattis till de riktigt glada nyheterna! Man blir så himla glad o känner ju så klart hopp för framtiden :)

• Siv77

Tar sprutan 16 april o sen sätter karusellen igång antar jag... De siktar på äggplock av donatorn i slutet av maj :)
    Helt plötsligt så är man här...Glad

• Siv77

Mrs Clean: Som det ser ut nu så åker vi runt 25 maj o får ET den 30 maj. Vi kanske är där samtidigt :) Jag håller så klart tummarna för er!

• Siv77
    På gång: 
    LinaEm prel ET 29 april 
    IVFdagar prel ET 23/4 (det blir ett påskägg!)
    Bollan FET 19/5 
    MrsCelan ET 30/5 
    Tistel Preliminärt ET 30/5
    Pysseltomten, ET 31/5
    Siv77 ET 30/5

Ruvare: 
    Anna1967 FET 13/4

Gravid:
    Akkie77 DET 4/10, en bebis BF 110623
    Tea75 FET 10/11 + 26/11 BF 110721 snitt Pojke 
    Memeja DET 6 dec +20/12 Tvillingar Pojke och Flicka  BF 110825
    Nidra FET 21/1 +31/1 tvillingar
    Hinos ET 19/2 BF 111112
    Chockad ET 2/3 BF Tvillingar 2011-11-17 
  • Siv77

VUL nr 2 idag = 10 mm tjock hinna Drömmer Nyfiken på när vi kommer iväg...

• Siv77

Von Hiram
    Jag hade samma fundering. Jag började äta progynon (eller vad de nu heter) den 2 maj, direkt efter mens. Planerat äggplock var den 25 maj o ET 30 maj eftersom vi vill långtidsodla. Var på mitt andra VUL i torsdags o då var min slemhinna 10 mm o i tre skikt. jag mailade kliniken o hon skrev direkt tillbaka att troligtvis blir det äggplock den 18??? En hel vecka innan vi trodde att vi skulle dit. Jag är så klart glad för det, men börjar nästan tro att de blandar ihop oss med någon... Jag tycker dock att det verkar rimligt, för det spänner i magen o jag undrar lite om hinnan kan "lossna" om man väntar för länge?

Leia- Hoppas att du får utdelning av dina adopterade embryon Glad

Svar på tråden AVA klinik i Riga