• aneleh001

AVA klinik i Riga

hej, har precis testat negativt efter ÄD här i Sverige. Var på första besök på AVA tidigare i år och ska nu ta kontakt med dom igen. Vet någon hur många besök (blodprov, UL mm) ni hade här i Sverige innan ET på AVA . Blir kanske i augusti, hoppas det.

• aneleh001

Ungkvinna81: Håller tummar och tår!!!

• aneleh001

Hej, länge sedan jag skrev något men har varit inne och läst. Efter 3 ivf och 6 äd är jag nu gravid efter FET 3/2 i Riga. Jag vågar inte tro riktigt men HCG proverna visar på +. I måndags hade jag 1525 vilket måste vara bra, eller hur!? Ska få ta ultraljud snart då jag haft några kemiska graviditeter. Så håller tummarna nu. Lycka till alla ni andra.

• aneleh001

Kemisk graviditet som jag haft är flest ett plus men avstannar liksom ganska fort. Var på vul nu i fredags bara för att se att hinnan var på rätt plats mm. Den var där men alldeles för liten enl dr. Besviken. Nu får vi vänta till nästa måndag för nytt vul. Hcg hade stigit men inte så mycket som dr ville. Vad ska man göra pust och stön

• aneleh001

Fru xx: jag ska vara i v 6. 5+2. Fet 3 feb. Det verkar ju bli bra ditt test så det är säkert ok. Jag har haft flera plus dom sedan inre blivit något av sk kemisk graviditet.

Svar på tråden AVA klinik i Riga