• umm abdilleh

missfall i v 5, berätta!

Jag har fått missfall tfe ggr i vecka fem. Sist för tre veckor sen. Första gången kom det såg ut som en fostersäck eller nåt plus klumpar. Blödningar i fyra dagar. De andra två ggrna inte ont. Inga klumpar och mycket blod i fyra dagar

• umm abdilleh
    LillaMy3 skrev 2010-05-20 15:00:46 följande:

Jag är väl egentligen i lite fel forum här, men har nog precis mitt först missfall (hoppas slippa fler). Blöder inga klumpar och har inte speciellt ont. Men tappat mina gravsymptom och blöder mellanmycket vanligt blod. Gyn såg bara slemmhinna så det är ett missfall är jag säker på. Känns i kroppen också.

Men det jag funderar på nu är, många säger ju att det är lättare att bli gravid efter ett missfall. Men om man inte har egen äl?! Är det så att kroppen kanske kommer på att den skall ägglossa själv plötsligt? Någon som varit med om det?

Annars så är det bara att vänta ett tag och ta en ny runda provera och pergotime Men tänkte få lite hopp om att det kanske löste sig själv denna gång.

Det är nog olika på olika kvinnor. Själv har jag jättelätt för bli gravid. Efter missfall nr två hade jag en mens mellan sen blev jag gravid. Så sex veckor efter missfallet blev jag gravid med min dotter som föddes sen.
Svar på tråden missfall i v 5, berätta!