Inlägg från: tebax |Visa alla inlägg
  • tebax

Förbjud dessa jävla kamphundar!

hmcc skrev 2010-05-01 19:09:28 följande:
    Hur menar du då?
    Om ditt barn råkar kasta sin mugg eller vadsom på hunden så ska hunden inte gå till attack.
  • tebax
    Hugful80 skrev 2010-05-01 19:10:10 följande:
    Va? Svara på frågorna istället.
    Du är för trög. Skaffa info själv
  • tebax
    bakeacake skrev 2010-05-01 19:12:17 följande:
    Så om nån kastar en mugg eller ett glas på dig så du skadar dig så får du inte säga ifrån? eller om du känner dig hotad får du inte ta till självförsvar?
    Jo men jag får inte döda personen.
  • tebax
    bakeacake skrev 2010-05-01 19:13:01 följande:
    Eller för att du inte har adekvat fakta att ge som svar.... för du vet inget..
    Vi säger så
  • tebax
    Sannalouise87 skrev 2010-05-01 19:12:07 följande:
    För att om du uppfostrar hunden rätt så har du en perfekt familjehund kombinerat med en vakthund, samt en hund som vi tränar sök och spår med. Alltså allt i ett som vi vill ha! En sketen golden som ligger och sover hela dagarna är inget vi är intresserad av!
    Tr som du vill, men kom inte gråtande om ditt barn far illa av hunden.
  • tebax
    MrsMumrik skrev 2010-05-01 19:13:26 följande:
    Hahah - ja just kamphundar brukar ju stå utanför konsum och hota barn och andra små djur med stryk
    Allvarligt är alla här på fl lika tröga, du fattar väl vad jag mena ??
  • tebax
    bakeacake skrev 2010-05-01 19:14:34 följande:
    jo i vissa fall får du det, i just självförsvar...
    haha eller hur..
  • tebax
    hmcc skrev 2010-05-01 19:14:43 följande:
    Hur ofta? En gång klarar alla hundar.
    jag skulle aldrig skaffa något som jag vet kan skada mitt barn om han skulle råka göra en sak som hunden går igång på.
  • tebax
    bakeacake skrev 2010-05-01 19:16:17 följande:
    Du kanske även borde läsa på lite om rättspraxis...
    jag är ingen hund jag har vettet att inte gå till attack.
  • tebax
    Sannalouise87 skrev 2010-05-01 19:18:11 följande:
    Haha...du är ganska patetisk om jag får säga vad jag tycker...Uppenbart vet du inte vad du pratar om, och verkar inte ha det minsta erfarenhet av hur hundar fungerar. Att läsa i tidningen vad medier skriver, där hälften av faktan utelämnats, och därefter dömma ut hundar som livsfarliga är fruktansvärt tråkigt, och görs bara av dom som inte har den minsta erfarenhet av hundar!
    min vän jobbar med hundar så jo, jag vet vad jag pratar om. Men att folk väljer ett djur som kan vara farligt för ens barn istället för att tänka på sina barns bästa är patetiskt. Min son går före alla djur i världen, men tydligen så tänker inte alla som mig.
Svar på tråden Förbjud dessa jävla kamphundar!