Förbjud dessa jävla kamphundar!
Allvarligt vadå dömma en ras !! Som sagt kamphund är ett gammalt namn för personer som har avlat olika raser för vissa ändamål som ex dog fighting. Jag tycker det är otroligt sorgligt och förjävligt att människor kan göra så mot djur, Jag är en otroligt djurvän och jag dömmer varken ett djur eller en människa oav utseende. Och media är otroligt duktiga på o förstora upp saker o ting o skrämma människor. Jag tycker verkligen att du inte har alla hästar hemma när du har så lätt för o dömma. 99% av alla hundägare skaffar hund som sällskap o inget annat. Jag har en engelsk bulldog (kamphund) enligt dig, han är den mest älskade hunden i vårat område , barn älskar honom även om han har ett lite vanskapt utseende så är han den goaste, han är sk.a mitt barn o ja tar ansvar för honom likaväl hoppas jag andra hundägare gör likadant samt föräldrar som skier i sitt föräldra ansvar o låter ungarna göra precis va fan dom vill på offentliga platser som stör andra. Att föräldrar inte ens kan säga till , det e fan sorgligt !!!