Soulstar skrev 2010-09-25 21:12:06 följande:
Hej tråden!
Vill bara kika in och säga: JAG HAR FÅTT MITT DRÖMJOBB! Yeeeey!!! Jag är så glad och stolt och omtumlad, och det känns fortfarande mycket overkligt. Har bara vetat sedan igår eftermiddag, men har redan påbörjat planeringen för det som komma skall
Jag längtar SÅ!!
Grattis alla som fått JA! Och bra jobbat alla som går ner mängder
Må så gott alla!
frökenKAJO och Fragile Angel: Hur mår ni??
G R A T T I S
. Underbart! Vad roligt!
Jag mår sådär. Äter jag inte min magsårsmedicin så mår jag riktigt dåligt, så jag kan ju konstatera att jag lider av just magsår, eller magkatarr
.
Jag är väldigt yrslig. Dumpar ofta på saker som jag inte dumpat på förr, jättekonstigt. Lider av vätskebrist, men jag får ju inte i mig vätska.
Jag har drabbats av myrkrypningar i benen, det är så fruktansvärt vidrigt, jag vill kapa av mig benen. Ni anar inte hur det känns (om ni inte haft det själv). Jag ringde VC förra veckan och bad om en tid för att jag inte står ut med myrkrypningarna längre, och "kärringen" ger mig först en tid
EN MÅNAD SENARE ... Och det bara för att min läkare var på semester, då lackade jag ur, jag som aldrig annars är otrevlig, jag svor och sa att det omöjligtvis inte bara kunde finnas
EN läkare på hela VC. Så jag fick en tid en vecka senare, så imorgon (måndag) ska jag dit.
Jag har läst på nätet att
RLS kan vara ärftligt och att det kan bero på diverse vitamin och mineralbrister, vilket då ju ligger nära till hands att tro att det är därför jag har fått det,
men, min mamma har det, så det kan ju också vara ärftligt.
Eftersom jag mått så dåligt efter operationen så önskar jag faktiskt att jag aldrig gjort den
.