Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Hur har det gått leaeva?? (förlåt att jag hackar tråden, bara så nyfiken ;))

• LisaVäntar

Är det någon nära som ska gifta sig? Jag var också sjuuuuuuukt trött fram till v 14, gick o la mig kl sju varje kväll o fick ingen förståelse alls (förren jag bröt ihop av trötthet o skällde ut mannen efter noter). Åk ner o var med på vigseln, åk till ett eget hotell på kvällen o sov länge, låt sen sambon köra hem så du får vila då också..? Det är faktiskt inte bra att stressa upp sig o göra mer än man orkar, ta hand om dig o dina små räkor, skit i om de andra blir sura! Kram!

• LisaVäntar

Då tycker iaf jag att det är helt lagligt att stanna hemma! Din sambo kan åka och ha skoj, du kan vara hemma o ta hand om dig själv.. Alla vinner ;)

• LisaVäntar

Massa tummar till leaeva!!! Min tapp hoppade upp och ner i 5 veckor, mellan 1,2 och 3,5 cm var den och det var inte pga tappen som han kom ut sen.. Ligg nu duktigt och knip, du SKA ha tre friska bebisar!!! Hur långt har du gått?

• LisaVäntar

Grattis soma, måste kännas sjukt overkligt!! :) och grattis till er andra som fått sen jag var inne sist, ni är alla värda ers små guldklimpar (även om vissa är lite väl giriga och tar både 2 och 3 ;))

• LisaVäntar

Tack :) det är bra, har precis plussat igen! Tror dock inte för mycket på det så än så länge låtsas jag som om det regnar ;) och du har gått långt! Hur mår du?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma