• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2010-09-15 15:34:19 följande:
    Hej. Nu har jag vaknat, efter en orolig natt. Lite bruna flytningar, men inga störtfloder.
    Kommer inte röra mig från soffan på resten av semestern iallafall. Trist, men sant.
    Om jag lyckas ta mig hem i helgen tänker jag åka till akuten det första jag gör när jag kommer hem, och göra ett VUL, för jag vill verkligen VETA om det är missfall eller inte. Hatar att inte veta.

Är så himla ledsen för Muffe också. Fy vilken sorgens dag det är idag.
    Åhh, vad jag lider med dig/er om nu det värsta har hänt! *kramar om* Hoppas innerligt att det, trots allt, inte är ngn fara... 

Tänker på er!!!  
  • SoMa72
    needtobreathe skrev 2011-04-13 11:09:25 följande:
    Charlie o Devin.. Hjärta

Grattis Sofy, vilken jättefin liten kille ni har fått! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Cat79 skrev 2011-05-13 08:18:07 följande:

Lägg ner allt gnabb nu så att tråden blir som vanligt för de som är gravida och förväntansfulla.

Bra sagt, får se om man vågar gå med i den här i framtiden beroende på stämningen som råder vid det tillfället...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-13 09:58:44 följande:
    Annars startar vi en ny tråd SoMa... "Vi som knullat som kaniner de senaste åren och äntligen plussat!" Cool
    Haha, klockers!!! Cool Jag är på!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Hur mår du idag då? Tänk om du hade äl ändå trots de svaga testen?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-13 09:58:44 följande:
    Annars startar vi en ny tråd SoMa... "Vi som knullat som kaniner de senaste åren och äntligen plussat!" Cool
    "Vi 70-talister som nästan har ena foten i graven, knullat som kaniner o äntligen plussat efter en massa skit och nu väntar första barnet", inte så dumt förslag på trådnamn heller va? Oskyldig
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-13 10:22:10 följande:
    Jag vet inte, har lite molvärk och så, testar vidare utan resultat men vi myser på varannan dag... Sambon är överlycklig! hahaha!  "vi kan ju faktiskt strunta i tester och alltid mysa varannan dag"  jo eller hur! haha!
    Jo, tjena! Men det är ju bra att han iaf inte tröttnar utan vill köra på varannan dag...
    MCT79 skrev 2011-05-13 10:22:32 följande:
    Even better!!!
    Bra, då kör vi på det!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Hörrni tjejer, jag kliver tillbaka till min "vanliga" tråd, känns som jag är ute på förbjuden mark så länge jag inte har plusat igen... Hoppas att snart kunna joina er på riktigt. 

Kram o trevlig helg! Hjärta 

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-05-13 10:34:50 följande:
    Hoppas att du/ni snart kommer till denna tråd.
    Saknar er tjejer men fortsätter ju titta in till er ibland och håller tummarna för att det snart blir många plus i tråden.

Trevlig helg och kram till dig också {#emotions_dlg.flower} 
    Och vi saknar dig m.fl med! Välkommen att hälsa på när som helst tills vi kommer hit...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-05-13 10:40:12 följande:
    Tack.....var inne alldeles nyss och kikade till er
    Ja, jag såg ju det...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-05-17 09:50:58 följande:
    Ingen som vet hur de gick för Leaeva igår???
    Det gick bra, 3 hjärtan som slår där inne...
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma