• Vitsippa75

Efter 4 års kämpande, 8 påbörjade IVF-behandlingar varav 6 insättningar har vi nu plussat!!

För första gången på fyra år har vi plussat ++++
    Vi är oförklarligt barnlösa och var nära på att ge upp.
    Den här gången fick jag ta trombyl och prednisolon, vi tror
    att det kan ha hjälpt oss den här gången.

Med andra ord, det finns hopp för er andra också!!

• Svar på tråden Efter 4 års kämpande, 8 påbörjade IVF-behandlingar varav 6 insättningar har vi nu plussat!!
  • vinterfrost
    Grattis!! 
    Vilken underbar känsla! Jag önskar er all lycka till & en lättsam gravidite{#lang_emotions_sunny}
  • IJ83

Grattis!!
    Hoppas att du har det bra under de har nio manaderna{#lang_emotions_smile}

• Mirakel händer

Så underbart att höra. Grattis till erat plus.

Vi har själv kämpat länge. Vi började barnverkstan oktober 2002. Vi har gjort 1 insemination, 1 avbryten IVF ochj 2 fullständiga och 1 heminsemination.

Men efter sista försöket la vi ner allt december 2008. Men bara så där från ingen stans testade vi plus helt spontant.

Enligt utredningen hade min man inga spermier, men hade ändå stamcellerna för att kunna bilda det. Läkarna sa åt min man att börja ta vitaminer och mineraler samt byta sysslesättning på jobbet. Han jobbade som lackerare till spårvagnar och bussar. Nu kör han dem istället igen.

Så nu har vi BF 9 juli -10 och idag går jag in i vecka 30.

Så från barnverstan start tog det äver 7 år att få ett efterlängtat plus.

Lycka till! hoppas det går vägen för er nu.

♥Kim 950313♥ ♥Lillasyster BF 100709♥
  • MariaOMarkus
    Stort Grattis till er och stort lycka till {#lang_emotions_sunny}
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • jobbigt

tusen grattis till er!!! har själv hållit på i 5 års tid och gått igenom en avbruten IVF, 8 misslyckade inseminationer 1 lyckad insemination med resultat i MF och har nu ett ägg inplanterat i mig och är på ruvardag 9... så jag vet vad du pratar om...! grattis igen!!!! 

• katt

Stor grattis till er vi har gjort 2 ivf försök som slutade med mf. Men vi har inte hela gett upp hopet.

Lycka till

Svar på tråden Efter 4 års kämpande, 8 påbörjade IVF-behandlingar varav 6 insättningar har vi nu plussat!!