Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Joppis skrev 2010-04-28 14:19:41 följande:
    Nej...jag flyr inte mitt land, det kan jag lova dig. Jag är för patriotisk för det. Finns bra gömställen i Sverige. Annars får man väl helt enkelt försvara sig
    Så folk som flyr är inte patriotiska?
    Du känns så verklighetsfrånvarande ibland Joppis.
    Men du får det att låta lätt. Om den svenska regeringen t ex skulle få för sig att utrota alla arier, så får du väl helt enkelt se till att försvara dig när de för dig till gaskammaren, typ.

Att inga TÄNKER på det innan de flyr liksom?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Tamme skrev 2010-04-28 14:25:41 följande:
    Det hemska är att svenskar i sitt eget land tillåts inte säga vad de tycker utan att bli kallade rasister medan det byggs moskeer och invandrare daltas det med!!Jag är själv invandrare och jag kanske inte håller med allt som vissa har att säga men det jag anser borde ändras omedelbart är : skicka hem alla som inte sköter sig eller begår brott!! Dessutom är detta Sverige, det behövs inga moskeer eller liknande här!!!PS: detta är inte inbjudan för alla muslimer att nu hoppa på mig. Min mamma är muslim men det ändrar inte min åsikt!!!
    Varför får vi inte bygga moskeér?
    Det finns ju massvis av svenska muslimer som vill ha någonstans att samlas och utöva sin religion, allt annat strider mot religionsfriheten som är en mänsklig rättighet.

Hur daltar man med invandrare?

Det där med att skicka hem är också intressant.
    Vilka ska skickas hem?
    Hur ska vi skicka hem de som fått politisk asyl?
    De som bildat familj med en svensk partner?
    De vars land inte tillåter dem att återvända?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Joppis skrev 2010-04-28 14:26:58 följande:
    Skulle blattarna för mig till gaskammare? Va fan, är det så många fanatiska Islamister i Sverige? Ja, då kanske man ska bli rädd....
    Islamister?

Förklarar gärna hur du tänkte nu?
    Den som dödat flest människor och varit mest fanatisk, är nog fortfarande Hitler, en vit ateist.

Jag tror ingen har toppat honom faktiskt.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Joppis skrev 2010-04-28 14:28:56 följande:
    En del av hur det ser ut idag....och en orsak till att attityden till invandrare och invandring ständigt får fotfäste.
    ">

" target="_blank">

Fotfäste endast hos folk som inte fixar att tänka längre, som inte fixar att gå den sista milen.

Jag skulle kunna leta upp en hel massa klipp på svenskar som beter sig son svin i Sverige eller utomlands, som våldtar småpojkar i Thailand eller mördar prostituerade och sedan säga "Här, detta är varför mitt hat mot svenska män ökar", men det är väl inget argument för någonting alls?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Triskele skrev 2010-04-28 14:33:21 följande:
    Stalin är också en god kandidat. Scary guy.
    Åh tänk, han var inte ens islamist!!!
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place

Facscinerande att folk igen och igen kommer indundrande och säger att man blir kallad rasist för att man säger vad man tycker, jag väntar fortfarande på att någon ska bli kallad rasist, men det händer aldrig, varför missar jag något som tydligen är så återkommande och vanligt?

Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Tamme skrev 2010-04-28 14:41:58 följande:
    Det var inte heller vad jag menade, jag påpekade bara att det faktiskt kan vara rent omöjligt att skicka tillbaks en sådan individ.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Hemi21 skrev 2010-04-28 20:43:37 följande:
    Precis så tror jag många känner, men då blir man stämplad som rasist, tråkigt.Bra skrivet!!
    Synd att du inte följt tråden.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Kate Ryan skrev 2010-04-28 18:26:27 följande:
    Besök till lokala fängelse för att få en verklig uppfattning. Prata med Leif GW, finns en trevlig live sändning om invandrares överrepresentation av brott.
    Invandrare är dock inte överrepresenterade i alla brott.
    Och många av dessa invandrare, är nordbor, eller iaf skandinaver.

Men Kate Ryan, varför hänger du hör?
    Du startade ju en egen tråd om SD och där har du massvis med frågor som väntar på att bli besvarade.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place

Varför är det så i alla trådar om SD eller främlingsfientlighet, att det alltid, utan undantag är de främlingsfientliga som flyr tråden?
    Det känns nästan oförskämt lätt att slå hål på vissa av deras argument.

Beautifully Human
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!