Inlägg från: StinaFia |Visa alla inlägg
  • StinaFia

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

BigDaddy skrev 2010-10-26 13:23:35 följande:
    Ja eh det var ju så jag menade det ja.
    aha, du menade såååå...

jo, ja, kanske ÄR det ändå så att ett lands befolkning är dess resurs...
  • StinaFia
    BigDaddy skrev 2010-10-26 13:28:11 följande:
    Nej, nej, inget "sååå...". Det du sa där först. Det var det jag menade!
    nästa forum... Kyss
  • StinaFia
    BigDaddy skrev 2010-10-26 13:33:03 följande:
    Män. Muslimer. Naturesurser. Muslimska män är eh naturresurser och...naturresurser är bra för ett land.

Att de ska dra på med elementen på det här viset.
    jag frågar aldrig om en karl tror på gud/allah innan jag ligger med honom...
  • StinaFia
    BigDaddy skrev 2010-10-26 13:35:02 följande:
    Fru P! Behärska dig.
    ja herr´n
  • StinaFia
    BigDaddy skrev 2010-10-26 13:40:47 följande:
    Eh, tillbaks on topic nu. Vi talade om olika åtgärder för att komma till rätta med sådant som anses överrepresenterat. Flera liknelser drogs, allt från att socialbidragstagare var överrepresenterade till att män var det. Åtgärder som skulle följa på detta presenterades och man menade att om man verkligen menade allvar så skulle man enbart släppa in utländska kvinnor. Detta av en person som erkänt eftertraktade dylika kvinnor. Kontringen kom att det snarare är män som ska utvisas ur landet man ur huse så att säga. Ett absurdt förslag uppvägt av ett annat.

Faktum kvarstår att Sverigedemokraterna är främlingsfientlighetens ansikte.

Och att det fortfarande är kvavt...
    om vi piskar och lockar svenska män att flytta till afghanistan skulle ju alla bli nöjda och glada :)

(fast jag tror iof att JAG flyttar med...)
  • StinaFia
    StinaFia skrev 2010-10-26 13:42:42 följande:
    om vi piskar och lockar svenska män att flytta till afghanistan skulle ju alla bli nöjda och glada :)

(fast jag tror iof att JAG flyttar med...)
    eller vänta nu... SD består ju mest av män, så dem får ni ta med er... torde å andra sidan bli en nyttig erfarenhet för dem!

SD är klart främlingsfientliga, ja. vilket var vad jag ville påvisa med parallellen till klart mans-fientliga idéer.
  • StinaFia
    BigDaddy skrev 2010-10-26 13:49:13 följande:
    Jag har precis anmält mitt eget inlägg nr 1802. Ber om ursäkt för antydningen. Skäms
    he he, det e lugnt ;)
  • StinaFia
    JTA skrev 2010-10-26 14:16:56 följande:
    Den kontringen är riktigt dålig. De allra flesta män i Sverige är världsbäst på jämlikhet. De allra flesta kvinnor i Afghanistan är förtryckta. Helt ojämförbara storheter.

isf har ni ju mkt att tillföra Oskyldig
  • StinaFia
    I Blackrose I skrev 2010-10-26 14:27:05 följande:
    Majoriteten av afghanska kvinnor är bland dom vackraste jag har sett. (Sorry för OT-inlägg)
    följer du också med?
  • StinaFia
    I Blackrose I skrev 2010-10-26 14:35:01 följande:
    OOOOOJA. Bara om du följer med.

jepp.

vi tar med oss JTA också, så får de svenska kvinnsen det lugnare...

Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!