Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Nenne666 skrev 2010-04-25 10:16:52 följande:
    Jo, men varför ska man lyfta fram att SD är invandrarfientligt, det är väl glasklart och dom flesta är väl införstådda med det eller? SD är ett parti som lyfter fram frågor som ingen annan vågar ta fram och diskutera. INGET parta vidrör frågan om invandringen och INGET parti bemöter folkets negativa reaktioner i frågan om invandringen, det GÖR SD, tack och lov för det att NÅGON gör det, för invandrarna utgör en hel del av hela vårt samhälle, ekonomi och  ja... Har man MINSTA emot invandringen är man rasist, och det är svenskarna själva som har kapat det där. Vad säger man om svenskar som snackar så jääävla mkt skit och nervärderar svenskar? INGET, för det är tydligen helt ok, men säger jag nåt som e svensk nåt skit, eller mindre bra om invandrare, är jag rasist...så jävla sjukt. Tycker det e så jäkla löjligt att starta trådar där folk bara får utrycka hur mycket dom gillar invandringen och hatar andras eventuellt negativa åsikter i frågan om invandrare. Öööhh... Jepp, jag är emot invandringen på många sätt men e FAN inte rasist och ja...jag är nöjd över att SD finns med som ett alternativ ÄNTLIGEN! Men att det ska behövas....?
    Mycket bra inlägg. {#lang_emotions_smile}
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!