• Baby Doll

Läs vår historia---> Ge INTE upp!

Hej!

Här har jag också hängt länge...
    Tänkte bara skriva några rader till er som kämpar för att få en liten, så kanske en låga tänds hos er, och ger er hopp och styrka att kämpa vidare.

Våran resa började för ca 4 år sedan. Jagdrabbades av ett ofostrigt graviditet och genomgick en skrapning. Månaderna gick och inget hände. Jag sökte hjälp och fick börja med både hormontabletterna Pergotime och sedan hormonsprutor Puregon.
    Under årens gång fick jag flera missfall och jag kände som ni känner er nu. Hopplöshet, förtvivlam, hopp, rädsla, oro och en massa massa tårar. Läkarna upptäckte ärrbilning i livmodern (som följd av skrapningen) så jag fick göra en Hysteroskopi.

Efter 2 års kämpande föddes vår lilla Docka Nicole med hjälp av Puregon sprutorna.

Idag är jag mamma till 4 barn- ALLA under 2 år. 

Följ oss gärna på min blogg:

www.mybabydolls.blogg.se

Där skriver jag mer detaljerad om vår kamp mot + på stickan
    Inlägget som heter "Dreams DO come true"

Ville bara säga att GE INTE UPP!
    Jag vet att det är väldigt svårt ibland, men kämpa på- en dag lönar det sig!

En massa styrkekramar till er från en som varit där själv

Fyra barn under Två år- www.mybabydolls.blogg.se
  • Svar på tråden Läs vår historia---> Ge INTE upp!
  • Nalli3

Så underbart. =)
    Tack så mycket för ditt inlägg har fått mig att verkligen inte vilja ge upp. ÄVen om detta är första gången för mig så kommer jag alltid komma ihåg detta...

TACK:..!

• Hilmas Mamma

TACK!!! Det är så skönt att veta att man inte är ensam o att det faktiskt GÅR att bli gravid!!! Även om man jobbar i uppförsbacke!!

*Längtar till nästa PLUS!!!! O då SKA det gå!!!!*
  • Skruttefia06

Härlig med en solskenhistoria..
    Vi har en dotter på 4 som kom till naturligt..har nu gjort 3 st ivf som misslyckats..
    Så nu blir det fortsatt egen verkstad,,men är väl inte så optimistisk..
    Har dessvärre åldern emot mig..
    Men man kanske får lite tur snart...

Svar på tråden Läs vår historia---> Ge INTE upp!