Mammagbg87
Nybliven mamma till en liten tjej på snart 7 veckor. Någon mer som nyss blivit mamma och som är mellan 22-24 år som kanske känner för att ha kontakt...
Nybliven mamma till en liten tjej på snart 7 veckor. Någon mer som nyss blivit mamma och som är mellan 22-24 år som kanske känner för att ha kontakt...
Hej. gbg bo och 87. Väntar barn nr 2 nu som har bf den 21 maj. så snart e det dags för småbarnslivet igen. Har en dotter på 2½ med =)
Ok, vart bor du? Har du många i din umgängeskrets nu som har barn dem med?
Bor på hisingen. Har några som har barn. Vi va ett gäng som fick barn det året som vi tog studenten och vi alla har fått eller väntar nr 2 i år. sj?
Nej. Själv har jag inte många som jag umgås med som har barn. Min syster och en kompis som det är nu.
Hm, jag kanske är lite för ung, men jag provar ändå.
Jag är 20 år och har en liten son på 16 veckor, bor i mölndal :)
Hey, hur tycker du allt går då? Min dotter är två månader idag, vilket datum kom din?
Hej!
Är en tjej på 23 år som är mamma till lilla Alva som blev 2 månader i förrgår :)
Har inte så många vänner med barn här i gbg så vore kul att få kontakt med andra mammor i ungefär samma ålder :)
Vart bor ni alla?! vi bor i Landvetter men är oftast inne i göteborg då jag inte känner så många här ute!
Hej hej. Kul att du hittat hit!
Kanske kan bli lite mer fart på tråden nu?Känns som om den står ganska still.
Hur har första tiden gått för dig?
Jodå, nu börjar allt gå som på räls då vi kommit in i lite rutiner å känner varandra bättre :) Det började dock inte så bra... :( Stackrn fick inte i sig tillräckligt med mat så hon gick ner för mycket i vikt, så efter två dagar hemma fick vi åka tillbaks till BB och sova en natt så vi fick hjälp med ammningen... Alva hade inte den "rätta" sug tekniken och min mjölk hade nog inte kommit igång riktigt som den skulle heller :(
Var skapligt trött på BB efter att redan spenderat 5 nätter där innan du Alva inte ville komma ut, låg i över 36 timmar med värkan så sen blev det kejsarsnitt få fick vara kvar lite extra pga det... Men men, allt gick så ju så ingen fara :)
Nu har vi det bara bra och njutar av varje minut :)
Hon är väldigt lugn och snäll av sig så skall inte klaga på något!
Hur går det själv då?! Vad hetervdin son btw?!