• Anonym

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Anonym (INGEN vet detta!) skrev 2012-02-17 23:33:03 följande:
    Som sagt INGEN vet om detta utom jag och den andra inblandade (och jag hoppas att han är schysst nog att inget säga!)

Ligger med mitt ex och myser i sängen, han är 'stora skeden' mot mig och jag känner hur det börjar bubbla som tusan i magen! Försöker glida ut lite snyggt men han håller i och säger nej, stanna kvar det är så mysigt.

Vill inte säga som det är (ganska nytt förhållande) utan säger bara att jag måste på toa men han håller om mig iaf varpå jag fiser och då skrattar han och säger jaha ja gå du.

Jag går och gör det jag ska, jag sprutlackerar hela toan kan jag säga och lukten, herregud LUKTEN!! När jag är klar står han och väntar utanför och jag inser att han ska gå in i stanken!

Jag påpekar lite fint att han kan väl vänta liten stund men han säger att jo kunde han väl men att när jag fes så råkade det bli en rand på hans lår!!!
    AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH!!!... Herregud vad pinsamt!
  • Anonym

En vän till mig berätta en rolig historia! Hon satt hemma hos sin nya pojkvän med hans föräldrar, dom satt i soffan och kollade på film. Hon hade ätit på en dålig resturang så den dagen var hon väldigt dålig i magen. så hon hade varit väldigt dålig i magen den dagen. Plötsligt fick hon magknip och behövde verkligen fisa och kunde inte hålla det inne en sekund till. Det visade sig att det var mer än bara en fis! Det rann gulbrun diarre nedför hennes byxor, ner i soffan och på golvet. Hon skämdes så mycket att hon sprang in på toaletten, tvättade av sig och sedan började gråta. Jag tyckte först synd om henne men det var en del år sedan så idag kan vi skratta åt det.. Skrattande

• Anonym

Jag förstår inte hur man inte kan känna att man bajsar på sig när man fiser? 

grymt roolig tråd dock ;) 

• Anonym
    Anonym (hoppsan) skrev 2012-03-04 01:34:10 följande:
    Hahaha ja dör!!! har garvat så tårarna sprutat :D
    Känner mig nästan manad att dela med mig lite..

Första är min kompis som lyckades...
    Hon hade varit på fest och kom hem till mig väldigt full.. Efter mkt om och men så låste hon in sig på toan och jag hörde hur hon började spy.. tänkte inte så mkt mer på det utan höjde volymen på tvn för att slippa höra hur hon hulkade..
    Efter ett tag börjar ja fundera på vad hon gör då det blivit tyst så går för att kolla hur det går men hon svarar inte så efter ett bra tag har ja lyckats skruva bort låset och får upp dörren och möts av synen hur hon sitter med byxor och trosor i knävecken fullt på klädd annars med vinterjacka och mössa,  hon har skitit ner hela väggen bakom sig plus sig själv och ligger och sover med huvudet på toaringen och håret i toan som är full med spyor!
    Var bara att spola i toan väcka henne flytta henne ett par meter och fram med duschslangen och duscha av hela henne och badrummet...
    Mobbar henne än idag om det där! lär hon aldrig få glömma :D

Hahaha!

Har även själv råkat ut för en lite olycka på fyllan..
    Drack med en vän som är känd för att dricka mkt och själv klart skulle ja vara lika duktig..
    Blev bara för mkt för mig så på vägen hem vart jag grymt illamående plus att magen började göra ont (min mage +sprit=diarré) fick stanna på varje busshåls plats på vägen hem (ca 15st) så ja fick spy..
    Kände för varje gång hur det var jobbigare att hålla bajset inne och sen när ja nästan var hemma fick vi stanna igen! och då gick det inte längre! Kände hur det började rinna och hur trosorna blev fulla samtidigt som spyorna bara kom.. Vågade inte berätta vad som hade hänt så försökte lite fint ''ramla'' i gräset och gnida rumpan mot det för att torka mig typ så det inte skulle komma i bilen men lagom när ja sättit mig i bilen börjar det komma igen.. Visste inte vart ja skulle ta vägen.. kom hem tillslut och klev ur bilen illa kvickt och skyndade in.. Dock hade det blivit en stor fläck på sätet men ingen som sa något om det.. Skäms än idag..
    Och lyckades på nåt sett tappa bort mina byxor på vägen hem med.. hahaha!

Har även slutat helt med halstabletter då magen inte mår bra av det och hosta och halsont kommer tsm för mig så en gång när ja käkat en påsa halstabletter på en dag så var ja med en kompis och tog en fika och fick en hostattack, grejen var ju att magen var krass så varje gång ja hostade kom det lite bajs.. fick fint gå in på toan göra rent trosorna och sen packa trosorna fulla med papper ifall det skulle komma mer på vägen hem..
    Du vet väl att det laxeringsverkan om man äter för mycket halstabletter och även tuggumi=) 

Hahha så klockrent med din polare. Hoppas verkligen jag slipper detta med mina vänner=) 
  • Anonym

åh vad jag har skrattat må ni tro!
    jag har inte så roliga berättelser som er att dela med mig av men min man berättade förut för mig om när han var tillsammans med sitt ex. dom hade druckit en del och skulle mysa i hennes fina säng med sidenlakan och allt.
    han känner plötsligt "oj jag måste fisa lite diskret" mitt i myset.
    lägger av en fis och råkar bajsa på sig i hennes fina lakan. hon blev inte så glad och han fick sig inget  den kvällen.
    haha.
    han tyckte hon var oerhört snål! ;)

• Anonym

hehe förlåt du som skrev om jobbtoan, men har inte denna vart med förut? fnissar iaf!
    själv var jag på krogen med en kompis o blev nödig, gick på toa och världens sprut där bak, den efter mej sa, oj tjejjen du var inte dålig du, fy vad jag skämdesSkäms

• Anonym
    Anonym (Min mardröm) skrev 2012-03-21 01:56:07 följande:
    Jag skrattar så jag gråter, förlåt, men det ni berättar är min värsta mardröm jag har tom med svår panikångest pga av något sådant skall hända mig och här sitter ni och skriver om det som att det händer var och varannan människa och jag känner mig dum så är så orolig för att jag skall råka ut för det. nu inser jag att alla kan få magsjuka eller nått liknade var som hellst och många borde redan ha varit vittne till det så jag kanske bara skall sluta vara så orolig.
    Samma här, men börjar få lov att tänka om då det verkar vara något som drabbar de flesta nån gång i livet. 
  • Anonym

Jag klarade mig precis från en olycka igår, gick in och skulle handla lite på affären, känner hur det bubblar till lite, tänker gaser och går vidare. Sen kommer den ack så välbekanta känslan: Nu är det bråttom! FAN! 
    Jag drabbas av ren och skär panik, men försöker så lugnt och sansat som möjligt gå mot kassan och betala de få varor jag lyckats få i korgen. Kniper som en galning i kassan och svetten börjar lacka.. Hastade ut i bilen, körde som en dåre hem och hann precis in på toan! Phu! 

För 3-4 år sen så hade jag dock inte sån tur. Och fan vad det alltid ska gå fort från lite lätt skitnödig till ren och skär panik!!! Jag fattar inte. Skulle hem till en kompis, mådde hur bra som helst, halvvägs ner så känner jag hur det börjar grumla lite... 5 sekunder senare är det PANIK. Letar ställe att kunna stanna med bilen, hinner inte ur förrens det börjar rinna. Inget papper, ingenting har jag med mig! Ramlar ut i skogsbrynet och sätter mig. Fi fasiken! Kräks
    Drar på mig de äckliga jeansen och tankarna börjar då gå runt på hur jag ska rädda klädseln i bilen! Åhh, det var en låååång och hemsk bilresa hem, halvstående för att inte smeta ut ytterligare och förstöra bilen, och skammen att svara min kompis, nej tyvärr kan jag inte komma, har fullt upp med att skita i diken!!  
    Hon (den elaka jiveln) bara skrattade och haft jävligt gott åt den historian efter det....! 

Det är inte enda gången heller.... Min mage ogillas!  

• Anonym

Hahahaha, Jag vet inte vad jag ska säga, men jädrar vad jag har ont i magen nu av skratt. FÖRLÅT men jag kan verkligen inte hålla mig..

Tycker jag känner en bajsdoft här hemma nu, förmodligen hormonerna som söker efter det jag läser om

• Anonym
    Anonym (Min mardröm) skrev 2012-03-23 02:54:44 följande:
    Anonym 352, ja dags att tänka om och sluta oroa sig. Det värsta som kan hända förutom äckligheten, är att man skriver ner det på familjeliv och folk får skratta så tårarna rinner ;)
    Hahaha, precis!!
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat