En riktig skitolycka, bokstavligt talat
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
För ett par dagar sen drack jag nån skum milkshake och blev så himla dålig i magen på kvällen. Det värsta var att det fortsatte till morgonen på nästa dag. Fick springa på toa typ var 10:e minut under lektionen. På vägen till skolan hade jag fisit lite och märkt att det kommit liiite bajs också. Hade binda så både trosorna och byxorna klarade sig.. Men under hela den här dagen gick jag runt och tänkte på den här tråden och hade lovat mig själv att det absolut inte fick hända mig. Men fick verkligen panik!
hej lellebror! hahahaha, läste din o allas historier och jag garvar så jag får magkramp! själv hade jag vart på krogen o druckit cider, blev sjukt dålig och spruta ner hela toan, nån skulle naturligtvis in efter mej och säger, girl, du har verkligen kass mage! jag =knallröd! jo lellebror, vilket år är du född? jag fyller oxå 10januari och jag e född 72!
Lägger till denna
Nu har jag inte läst mer än ts första inlägg..vem tror du ska ta upp ditt bajs då???
En kompis bekant så hade hade varit på fest hos nån annan bekant(som även kompisen varit på). Och i ett skede på kvällen ursäktade sig denne bekante med nåt om dålig mage och försvann hemåt. Varför uppenbarade sig rätt snart. Han hade tydligen haft så svår diarré att han hunnit få ner byxorna men inte hunnit vända sig åt rätt håll och sätta sig på stolen och det had varit sån kraft i sprutet där bak att det fanns en skitkrand i "stjärthöjd" somm täckte ca 180 grader av toalettens dörr och väggar =D