-
Berätta!!!lovebuz skrev 2011-09-16 16:41:30 följande:Ojoj vad man känner igen sig i vissa :)
-
Sån där bajsnoja hade jag också i några år. Nu är vi gifta sedan 6 år och det har gått över helt. Tröst - det går över!! Nu tävlar vi i vem som kan prutta högst istället.Anonym skrev 2010-04-19 15:26:03 följande:Jag förstår henne, som inte vågade låna toan hos killen. Jag var själv i en liknande sits en gång
Jag var i 20 årsåldern, ville absolut inte bajsa hemma hos honom, eller ens att han skulle veta att jag bajsade överhuvudtaget (det är ju okvinligt) Han bodde 12 mil ifrån mig, så det var inte bara till att köra hem för att gå på toa. Jag försökte istället hålla mig under de helger vi var hos honom, jag lyckades med detta men blev ju lite förstoppad. Så en morgon när han "lyckligtvis" gått till jobbet och jag låg kvar och drog mig, passade jag på att släppa en brakare (vågade ju inte heller fisa i hans närhet) sen tyckte jag att det kittlades så konstigt på ena skinkan ( jag sov naken) Jag lyfte på täcket och upptäckte till min förskräkelse att det rann ut skit från rumpan :-O (förstoppningsdiarre) Jag flög ut på toa och rengjorde mig, men det hade kommit på både täcke och lakan och eftersom det var så löst hade det gått igenom till madrassen och själva täcket! :-O snacka om panik! ställde mig att tvätta med tvål och vatten i handfatet (lakan och påslakan) sen gnugga med toapapper med vatten och tvål på madrassen, vilket jobb jag hade, och var hela tiden livrädd att han skulle dyka upp, för hämta nått han glömt typ. Jag försökte sen torka det med hårfönen, men den dog efter ett tag. Panik lixom, skitit ner hans säng + förstört hans fön! Mitt i allt detta ringde han hem från jobbet, just för att han glömt nått, han ville att jag skulle lämna det, när jag ändå körde hem, men jag skulle ta det lugnt och äta frukostet i lung och ro. Jovisst frukost i lugn och ro, defenitivt inte!
När jag lämnat grejeen till honom på jobbet, åkte jag inte hem, utan begav mig till hans lägenhet igen, som tur var funkade fönen igen, den hade bara blivit lite överhettad. Jag lyckades få allt rent och torrt och bäddat med samma lakan (för att han inte skulle undra, varför jag bytt hans lakan) Men jag åkte nog inte hem förens på eftermiddan.
Jag tänkte länge efteråt på hur illa det kunne ha gått, om jag tillexempelt "fisit" i sömnen eller passat på medans han bara var ute och köpte frukost huuuuuu
Men så här i efterhand var det rätt komiskt Att ställa till det så bara för att man inte vill gå toa hos honom. Typ jag skiter hellre i din säng än på din toa, sexigt va? -
För ett par dagar sen drack jag nån skum milkshake och blev så himla dålig i magen på kvällen. Det värsta var att det fortsatte till morgonen på nästa dag. Fick springa på toa typ var 10:e minut under lektionen. På vägen till skolan hade jag fisit lite och märkt att det kommit liiite bajs också. Hade binda så både trosorna och byxorna klarade sig.. Men under hela den här dagen gick jag runt och tänkte på den här tråden och hade lovat mig själv att det absolut inte fick hända mig. Men fick verkligen panik!
-
Vill bara säga att du är jätterolig!! Du borde verkligen satsa på att skriva typ kåserier, har sällan skrattat så mycket!!Anonym (Jag) skrev 2011-10-20 11:49:06 följande:Oops I did it again... xD
Detta är fortfarande pinsamt så jag vill nog inte skriva för långt... Det var några veckor sedan, jag och sambon var hemma hos min mamma och så drack vi under kvällen.
När vi sedan gick och la oss så somnade jag raskt. Vaknade av att sambon skrek "Men vad i helvete göööööör du?! Du skiter ju!"
Då hade jag legat med rumpan mot honom och skulle troligen fisa i sömnen men så sket jag istället och det var inte fast konsistens... inte alla som bajsar på sin sambo i sömnen... xD
Sånt här händer bara när jag är full (får kass mage av alkohol) och har mens samtidigt.
Sambon rusade in i duschen och jag med, det var bajs överallt.. på händerna och på mattan och i sängen och på sambon osv... Rev ur sängkläderna och körde ner i tvättkorgen, fortfarande halvt på lyset. Tyvärr glömde jag bort det nästa dag (vi la oss på soffan och sov) och vi åkte hem. Mamma uppskattade inte bajsiga sängkläder i tvättkorgen... :s
Värsta mardrömmen för mig har du beskrivit, o jag är just nu magsjuk dessutom, så jag kunde inte låta bli att läsa era historier...men du har en gåva i hur du uttrycker dig...
(Det var väl du som skrev om baksätet efter Gotlandsfärjan också?!) -
De andra har jag småskrattat åt, men ditt inlägg var bäst! Har skrattat helt hysteriskt 5 min i sträck nu, kan inte få bort den uppmålade bilden från min hjärna!Mysgosmys skrev 2010-10-20 22:10:00 följande:Ok... jag kan dela med mig av en som jag aldrig trodde att jag skulle berätta!
Jag var hemma hos min nya pojkväns föräldrar, och behövde verkligen gå på toa! Jag var där för andra gången och kände alltså inte dem alls, och jag hade ju som de flesta spelat "fin flicka som inte bajsar", även inför min kille.
Men jag smög in på toan iallafall, och började trycka. Och trycka. Och trycka. Och HERREGUD vad jag var hård i magen! Jag kände att jag fick lov att skynda mig, så jag tog i allt vad jag kunde, kände hur det sprängde i huvudet och så blev allting svart.
Utanför hörde svärfar en duns inifrån toaletten och undrade vad det var, så han knackade på dörren och frågade om allt var ok. När han inte fick nåt svar så blev han orolig, gick till min pojkvän och svärmor och berättade om sin oro. De bestämde sig då för att bryta upp dörren, och vad fick de se? Jo, där låg jag på golvet med arslet i vädret, en korv halvägs ute och en toalettrulle hårt tryckt i handen. Då hade jag svimmat för att jag glömt andas medan jag tryckte!!!
Sååå fruktansvärt pinsamt! Hahaha, gud vad de retas om det än idag! Men det hela slutade ju bra ändå, jag är numera gift med denna pojkvän.... ;) -
hej lellebror! hahahaha, läste din o allas historier och jag garvar så jag får magkramp! själv hade jag vart på krogen o druckit cider, blev sjukt dålig och spruta ner hela toan, nån skulle naturligtvis in efter mej och säger, girl, du har verkligen kass mage! jag =knallröd! jo lellebror, vilket år är du född? jag fyller oxå 10januari och jag e född 72!
-
Lägger till denna
-
Nu har jag inte läst mer än ts första inlägg..vem tror du ska ta upp ditt bajs då???
-
En kompis bekant så hade hade varit på fest hos nån annan bekant(som även kompisen varit på). Och i ett skede på kvällen ursäktade sig denne bekante med nåt om dålig mage och försvann hemåt. Varför uppenbarade sig rätt snart. Han hade tydligen haft så svår diarré att han hunnit få ner byxorna men inte hunnit vända sig åt rätt håll och sätta sig på stolen och det had varit sån kraft i sprutet där bak att det fanns en skitkrand i "stjärthöjd" somm täckte ca 180 grader av toalettens dörr och väggar =D
-
HAHAHAHA.. AJ min mage!Anonym (skoterbruden) skrev 2010-10-10 23:14:07 följande:För några år sedan var vi ute på fjällen. Hade tagit skoter och satt och solade och grillade korv. Det var bara det att korven fick fart på min mage så jag sa till de andra att jag skulle ta en liten promenad. Inga buskar eller nåt att gömma sig bakom på kalfjället så jag började gå bortåt och hoppas på tur. Kände för varje steg hur paniken började komma och svetten rann. Nä det gick bara inte. Jag hade på mig skoteroverall och drog ner den och sket med pubik lite sådär på håll. Jaja tänkte jag, nöden har ingen lag. Hade fått med mig en servett och torkade bort det värsta. Drog på mig overallen igen och gick tillbaka till kompisarna som naturligtvis hade väldigt roligt åt mig. Det värsta var dock att det stank skit överallt. Fattade ingenting, jag hade ju torkat mig. När jag kommer hem och tar av mig overallen trillar en bajsklump ut på golvet. Då har jag skitit i huvan!!!