En riktig skitolycka, bokstavligt talat
hahahaha så många roliga. min är nog inte rolig. bara knäpp.
På nyårsafton för några år sedan beslöt vi oss för att bjuda hem lite folk o ha middag. vi var runt tio pers. Vi hade bara en toalett. Och där fanns bara en hasp som dessutom var sönder. så inget lås alltså..
Jag kände att min mage började kurra och det körde runder och jag fick rejält magknip. Tänkte att jag kan inte göra det på toa, för folk e liksom inte tillräckligt fulla än. Och de kan ju komma in..
Så jag sprang snabbt ut ur lägenheten och ner i källaren vid tvättstugan. hade mina stora vinterjacka på mig och som tur var hundbajspåsar i fickan.. och en servett..
Jag ser ingen nöd utan sätter mig ner nere i källaren i ett hörn i mörkret, drar ner brallorna och det bara rinner ur mig rakt ner i påsen. det gick ändå rätt smidigt måste jag säga. lättnaden var stor. påsen blev nästan full, jag knyter den och kastar ut den genom porten in på gården i rabatten. det var helt mörkt..
kommer upp. 10 min senare känner jag att dte är dags igen. Jag tar på mig jackan och slänger ner några våtservetter också..
Vilken nyår..
Och vilken kaos magknip kan göra.