• Anonym

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

hahahaha så många roliga. min är nog inte rolig. bara knäpp.

På nyårsafton för några år sedan beslöt vi oss för att bjuda hem lite folk o ha middag. vi var runt tio pers. Vi hade bara en toalett. Och där fanns bara en hasp som dessutom var sönder. så inget lås alltså..

Jag kände att min mage började kurra och det körde runder och jag fick rejält magknip. Tänkte att jag kan inte göra det på toa, för folk e liksom inte tillräckligt fulla än. Och de kan ju komma in..

Så jag sprang snabbt ut ur lägenheten och ner i källaren vid tvättstugan. hade mina stora vinterjacka på mig och som tur var hundbajspåsar i fickan.. och en servett..

Jag ser ingen nöd utan sätter mig ner nere i källaren i ett hörn i mörkret, drar ner brallorna och det bara rinner ur mig rakt ner i påsen. det gick ändå rätt smidigt måste jag säga. lättnaden var stor. påsen blev nästan full, jag knyter den och kastar ut den genom porten in på gården i rabatten. det var helt mörkt..

kommer upp. 10 min senare känner jag att dte är dags igen. Jag tar på mig jackan och slänger ner några våtservetter också..

Vilken nyår..

Och vilken kaos magknip kan göra.

• Anonym

Idag sket jag på mig på träningen... Men märkte inget förrän jag ställde mig i duschen!!

Japp, jag har alltså stått på crosstrainern, gått omkring i gymmet och tyckt det luktat illa där, utan att ens vara medveten om att det alltså var JAG som luktade bajs... För att jag gjort ner mig!? Satan vad pinsamt!!

Jag kommer ihåg att jag släppte en rejäl brakare i bilen innan jag gick in på gymmet, var redan omklädd så jag sprang direkt upp på crosstrainern. Körde stenhårt verkligen och tänkte liksom enbart på träningen.

Iallafall, kul jul att vara bajslisa på gymmet... Not.

Det luktade verkligen illa...

Det värsta är ju att jag gick omkring i omklädningsrummet med skit på röva!! I duschen märkte jag vad som inträffat... Såg nåt som gled ner i duschen, undrade vad fan det var en liten stund, men lukten avslöjade det såklart! Ja, hur pinsamt var inte det då?? Jag var ju inte direkt ensam i duschutrymmet heller!!

• Anonym
    Theta skrev 2011-03-17 20:57:53 följande:
    Usch stackars dig {#emotions_dlg.frown} Jag sket ändå i brallan hemma, och var på så sätt trygg med endast sambon som jag berättade för.. Du får byta gym {#emotions_dlg.tongue_out} Så slipper du blickarna av de andra.. Eller så säger du bara att det faktiskt är bevis på att du tar i som fan, vilket de också borde göra {#emotions_dlg.sunny}
    Jo, kämparglöden är det ju inget fel på iallafall!! Däremot kanske det inte är nåt man liksom rekommenderar, att träna med massa bajs mellan skinkorna!
    Idag känner jag att det svider, som en påminnelse!
  • Anonym

Sket på mig på jobbet en gång, En riktigt stinkande diarrebajs. Jag trodde bara att jag skulle fisa men icke...
    Gick in på muggen och rakade ur det värsta och la trollerna i papperskorgen. Det stank HELVETE. Sen fick jag dra på mig de blöta brallorna som fortfarande stank och pendla hem på tåg och två bussar. Det kändes lite halvjobbigt...

• Anonym

Min vän for efter en kille hon gillade till andra sidan världen för att möta upp. De började väl få till nåt när hon drabbades av akut turistdiarré när de kom tillbaks till campingen. Hon ursäktade sig med att hon var tvungen att sprin ga iväg och kissa och hittade till ett primitivt dass med öppninge både uppe och nere. Hon fick värsta attacken som bara sprutade och pruttade om vartannat. Drabbades av svettningar och kramper och stånkade och stönade därinne. Svetten lackade. När hon väl fått ur sig det värsta och öppnar "dörren" inser hon att killen kommit efter och suttit precis utanför och väntat och hört allting. Hon ville dö.

• Anonym

Det roliga med alla dessa historier är att folk gör de mest konstiga saker bara för att de inte vågar säga till någon att de är skitnödiga.

• Anonym
    LadyJane skrev 2011-05-21 16:06:22 följande:
    en gång när jag var ganska dålig i magen struntade jag i att gå på toa, men efter 20 minuter kände jag hur det bubblade i magen, gjorde allt för att hålla mig. var med min nya pojkvän och vågade inte säga något. skulle gå på toa och sa bara "vänta, jag kommer snart" men han höll såklart kvar mig och pussade mig osv. sedan kände jag hur varmt det blev i byxan + bulan som växte i min jeansbak och han kommenterade att det stank som fan. sprang in på toaletten med skinkorna ihop och blev så nervös så jag tryckte ut mer bajs i byxorna. okontrollerat. kunde ju inte låta bli att känna på trosorna.. märkte hur mycket diarre det var i dom och tänkte "nej, fan". blev såklart ÄNNU mer nervös och fick magknip. var ju inne på toan men hade fortfarande inte tagit av mig trosorna skulle precis dra ner dom när jag kände hur det började rinna i säkert 15 sekunder.. det var vääärldens diarre och det började rinna ner en massa på golvet..

kunde ju självklart inte låta bli att känna på mina trosor igen, det var varmt. min pojkvän har ett väldigt stort badrum. stog precis vid toan och fick magknip IGEN och det började rinna mer otroligt lös diarre (nästan som vatten) över HELA badrumsgolvet och jag grät nästan. såklart hade jag glömt att låsa dörren så min nya dösnygga pokvän öppnade och frågade "Är du okej eller?" sedan såg han den enorma diarrepölen (hade råkat bajsa ner toalocket också) och bara "vad hände?" jag sa förlåt och att jag var dålig i magen.
    Haha! du gjorde min dag..Skrattande
    Men jag är väligt nyfiken på hur det gick med din pojkvän efter han fick se olyckan? ;D
  • Anonym
    LadyJane skrev 2011-05-21 16:11:10 följande:
    juste, har en till..

satt på tåget med en tjejkompis, det var en massa folk också. kände att jag behövde lägga en smygare (trodde jag) så jag lyfte försiktigt på ena skinkan och råkade släppa.. världens mest illaluktande och högljuddaste brakare någonsin.

10 minuter senare kände jag på min rumpa lite och märkte en stor bula stå ut. hade ju bajsat på mig när jag brakade! så sa min tjejkompis "men herregud.. har du bajsat på dig? hahaha, fyfan..". hon sa det högt också så alla stirrade, haha... så fick jag gå jättekonstigt hela dagen för jag hade så mycket bajs i byxorna..
    Är denna sann?? man brukar ju inte gå kvar med bajjet i brallerna ju...?
  • Anonym

Hade en period på några år när jag var runt 25, studerade och var singel och levde studielivet(studentkrogar har billigt öl vissa kvällar). När jag kräktes( för många öl eller baksmälla) så släppte ringmuskeln rent reflexmässigt greppet... Små toaletter var bra, då kunde jag sitta på stolen med huvudet över handfatet, ananrs blev det att städa...

• Anonym

Brukar äta en hel del grillat sommartid och för en fyra år sen så köpte vi hem marshmallows att grilla. Iofs var det en elgrill men den funkade. Var en rätt stor påse så sambon la på 6 st per spett så det blev typ 5 för många. Vi var sen bjudna till grannen på några öl. Vi bodde på den tiden i radhus så vi satt ute men det började typ två timmar efter med att jag var tvungen att gå en gång i timmen, sen en gång i halvtimmen, sen en en gång i kvarten. Jag sa som det var åt våra grannar "6 grillade marshmallows var nog ingen bra idé" och var inte så närvarande på deras inbjudning. Nåja nån gång under nattens lopp började jag må väldigt illa och satt med huvudet över handfatet och röven på stolen och det rann och sprutade samtidigt ur båda ändorna. Den natten gick jag ner tre kilo och hal aldrig skitit eller spytt så mycket. Det tog två veckor innan min mage var normal igen och två år innan jag överhuvudtaget rörde skumgodis igen. Min sambo som också ätit 6 st marshmallows var lite skeptisk eftersom hon mådde bra om det verkligen varn dom som skapat mina magproblem så hon tesytade 6 st igen efter några helger, vaknade två på natten a till ljudet av hennes toalettbesök, case closed...

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat