• Anonym

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Jag har ingen bajs historia, men när jag var i Japan så blev jag så in i bomben kissinödig och toaletten jag fick tag i var ju naturligtvis en med bara ett hål i golvet. Det skvätte överallt. Jag fick försöka dra upp byxorna för att de inte skulle bli fulla med kiss. Sedan fick man försöka lite diskret torka av ben och byxor och skor utanför toan...

Däremot så blev min kollega dålig i magen och gissa vad för toa han fick tag i? Jag undrar hur det såg ut därinne efter att han varit där..

Det var helt sjukt...

• Anonym

Jag och en kompis var hemma hos min dåvarande pojkvän på fest, och så blev vi båda två akut skitnödiga! Vi gick in på toan och skulle skita, men så ångrade vi oss.. tänk om det låter och luktar! Så vi tog en rulle papper och sa att vi ska ut och gå en sväng.

Så vi gick ut, hittade en lämplig buske och satte oss och sket. Självklart kommer det folk bakom oss, och vi skuttar med byxorna nerdragna, längre in i busken, där vi sedan vurpar och ligger där på rygg, asgarvar och skiten sprutar! Haha det var fruktansvärt. När vi kom tillbaka så sa min kille att "ni får ju faktiskt bajsa här"... Hahaha, hur fan visste han?? 

• Anonym

Hahaha! Jag var hemma hos MIN nuvarande kille för ett par år sen, och så gick vi på toa. Jag var då inte tillsammans med denna kille. Först kissade hon, och så blev det stopp i toan!! Gammalt bajs flöt upp och hon sa att hon hade råkat lägga en laddning... Jag höll ju fortfarande på och kissa på mig, så vi smet ut och jag kissade. Sen gick vi in på festen igen, men sa ingenting till killen.

Ett tag senare gick han in på toa och blev flyyyförbannad! "VEM HAR GJORT STOPP I TOAN?!?! VEM GÖR SÅNT UTAN ATT BERÄTTA?!!"  Hahaha han var sååå sur.. och vi sa att det inte var vi... haha 

• Anonym

Alltså det där gav mig kvällens skratt! Tack!

Jag ska bjuda på en tillbaka. Fast det är 10 år sedan känns det fortfarande lite jobbigt... Skulle aldrig berätta för någon IRL.

Jag gick förbi en lekpark som jag lekt mycket i som barn med världens största rutschkana. Den finns hemma hos min faster där jag var på besök. Och jag fick någon typ av nostalgianfall så jag bestämde mig för att åka. Jag klättrade upp och kastade mig ut på kanan. Jag fick upp superhög fart och när jag kom ner var det nåt gupp på slutet som kastade mig upp i luften och fick mig att dunsa ner på svanskotan precis på kanten av kanan. Jag kände som att nåt i mig liksom sprack. Ont som fan hade jag och jag var helt bedövad i hela mellangärdet av smällen. Jag linkade hem mot fastern (föremjukad av smällen som iaktagits av flera människor) och märkte på vägen att trosan kändes väldigt tung inuti byxan. Väl hemma kastade jag mig in på toan och surprise surprise - där låg en korv! Jag fick spola ner den, ta av mig trosorna och försöka gömma de i massa papper. Att sedan smyga ut i köket och slänga min pappers boll i storlek alá fotboll medan de andra satt och fikade i köket var typ omöjligt. Sen blev det comando resten av dagen i ett par low cut jeans och en ömmande svank. 

Hoppas du kan lägga din olyckliga historia bakom dig och kanske till och med skratta åt den om sisådär 10 år. :) 

• Anonym

Jag har legat magsjuk halva helgen och börjar nu känna mig bättre. Lite väl styv i korken skulle jag liggande i sängen lägga av en brakare... Ni förstår nog vad som hände. Mitt anus lurade mig och över trosor, madrass och halva benen hade jag plötsligt en brun sörja med klumpar :(.

Skönt att det är fler som blivit lurade av sitt anus.

• Anonym

@bajsbyxan Stackars stackars städerska... det måste ju luktat av dina kläder.

• Anonym

Hahaha! Detta är det roligaste jag läst på länge. Skrattar så att tårarna rinner. Skrattande

• Anonym

Efter en dag liggandes bredvid toan, vinterkräksjuk, var det här väldigt uppiggande läsning!
    Känner mig skitpigg! Glad

• Anonym

nej men första gången jag hade sex med min sambo för 10 år sedan hade jag vart lite rutten i magen, när han tog av trosan så hade jag en bajsrand i dem...inte kul

• Anonym
    Anonym (haha) skrev 2011-01-24 02:48:46 följande:
    ooh jag kom på en till.
    Detta råka två av mina killkompisar utför.
    Det var mitt i rusningstrafik och dom satt på en fullproppad spårvagn ganska långt bak.
    Där satt även alkis som helt plötsligt kände för att göra sitt behov. Han Hasa ned byxorna satte sig på huk och sket i en plastpåse. Folket på vagnen flydde fram i vagnen i förskräkt och för att inte känna lukten av alkis bajs.
    Han satt och sket helt ostört som det vore att han satt på en toa. Han satt säkert och sket i 10 min. När han var klar drog han upp byxorna, knöt ihop plastpåsen och höll påsen sedan i handen. Vid nästa hållplast öppna han dörren och kasta ut påsen vid en hållplast med massa folk. han satte sig sedan ned för att åka vidare.

haha så sjukt.
    Haha exakt det såg min sambo med, måste varit samma tillfälle:P
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat