En riktig skitolycka, bokstavligt talat
DENNA tråd och så glömde jag länka.. haha. Men här är den: www.familjeliv.se/Forum-4-362/m62150201.html
DENNA tråd och så glömde jag länka.. haha. Men här är den: www.familjeliv.se/Forum-4-362/m62150201.html
Puff!
Jag igen då.... ;)
I måndags var vi hos min familj och drack lite. Jag är inte bekväm att tala om att jag skiter, så brukar smita iväg diskret om jag nu måste skita när jag är hos dem eller de är hos oss. Så tog vi en promenad då på 2km för att titta på majbrasan. Kände när vi var där att magen började mullra... Sa att nu händer det nog inget mer så ska vi inte gå hem??
Så vi gick. Efter 1 km så började det knipa i magen och jag fick stanna varannan meter och hugga tag i sambons arm och sa åt honom att stanna så att jag fick knipa ihop så det inte skulle läcka typ... Pappa undrade vad som var fel, och jag sa att jag är så förbenat kissnödig! Jamen kissa i skogen då tyckte han.
Näääe det vill jag inte sa jag. Fortsatte gå. Fortsatte stanna. Sa faan jag kommer kissa på mig!
Pappa och plastmamma sa att men sätt dig där i diket då om du inte kan hålla dig!
Och jag sa men... men... FINE jag håller på och skita ner mig!
Och de skrattade xD Pappa sa att "så känns det ibland men det går över! En halv km kvar bara ju, så du kan väl hålla dig!"
Och det lät som om det var flera mil!
Så jag sa att nej, gå före ni, jag måste sätta mig i skogen NU! Sambon skulle gå och hämta papper medan han skrattade åt mig.
Jag sprang in i skogen och satte mig på huk i en lämplig nedförsbacke med ett par träd att hålla i. Sket och torkade mig så gott det gick med löv som låg framför mig. Sambon kom snabbt tillbaka och slängde ett par näsdukar till mig. Så hör vi en hund skälla! Jag tittar mot vägen som jag kan se från mitt skitställe och ser en hund komma springande! Han stannar på vägen och stirrar rakt på mig! Jag blev livrädd och skrek på sambon att han måste tala om ifall det kommer nån, så jag satt där och sket och såg mig omkring, tänkt om ägarna kommer bakom mig på stigen eller nåt??! Torkade mig med näsdukarna och sprang sedan upp till vägen. Tack och lov så kom inte hunden närmare, och ingen ägare syntes heller till.... Jag ropade åt hunden att gå hem och det gjorde han xD
Inte så pinsamt kanske, förutom att jag fick lov att avslöja för pappa och hans sambo att jag har en dålig tarm, och så skräcken över att det kanske skulle komma någon... Blä. XD
har också en nästan-händelse, från i helgen! Vi hade varit på krogen och skulle ta nattbussen hem, tar 45 min. När vi väl börjar åka så känner jag det välbekanta mullrandet i magen och spärrar upp ögonen, tittar på sambon och piper "Åh nej..." sambon får panik i ögonen och väser "Nejnejnej, inte NU! Inte Här!" Han har lärt sig känna igen min måste-skita-min xD
Jag ser mig om och upptäcker att bussjäveln har ju ingen toalett!! Kniper igen och mår askasst, kramar hårt sambons hand, medan han sitter och tänker sig hur jag skiter ner mig och han hoppar upp och springer bak i bussen och sätter sig och låtsas inte känna mig, jag visualiserar hur jag skiter på mig och hur alla pekar och pratar om hur det luktar. Panik!
Jag sa att jag måste av, NU! Nästa hållplats kliver jag av! Sambon sa att det är ju 3 mil hem, vi har inte råd med taxi så då får vi gå! Jag sa att jag måste gå NU och det får vara värt att gå även fast jag har nedtrampade gympadojor som skaver, och trots att jag är barfota i skorna så får vi väl gå för jag vill inte skämma ut mig så.
Fes lite diskret ungefär tre liter gas och kände hur det lättade i magen, kanske var det ett falsklarm denna gång, och inte ett falskt falsklarm som på gotlandsbåten? (Se längre bak i tråden för gotlandsbåten).
Tvingade mig själv att somna för att inte känna smärtan i magen, och när jag öppnade ögonen så ser jag till min lycka att vi är hemma! Vi gick i rask, väldigt rask, takt hem och väl inne rusade jag in på toaletten.
Tack och loov säger jag bara!
Jaha, så var det dags igen.
Vi firade nyår hos min mamma och drack tills 5 på morgonen. Dagen efter på morgonen så vaknar jag naken bredvid sambon, och när jag lyfter på täcket så ligger där en BAJSKORV! :O Tacksam att det inte var löst denna gång, men ändå! Fortfarande onykter som jag var så slängde jag över täcket över den och vi gick ner. Jag gick sedan upp och tog korven med papper, upptäckte att den smetat runt lite på lakanet (jag hade ju troligen legat på den) så det var brunt och luktade. Vände på lakanet och bäddade sängen :o
Har lite ångest nu, mamma lär ju tycka vi är superkonstiga som har smetat bajs i sängen och sen bara vänt på lakanet... :s
Hahahah!
Puffar lite med min senaste nästan-historia...
Vi var iväg till Tyskland för ett par månader sedan för att inhandla alkoholhaltiga drycker. Dum som jag var så drack jag en kopp kaffe efter att vi åkt bil hela natten, och väl inne på Puttgarden så var ju huset enormt! Fyra våningar med labyrinter! Vi var på andra våningen och tittade på olika viner, och man får ju även provsmaka olika viner där, så det gjorde vi. Min mage + mens + kaffe + alkohol = ingen bra kombo. Så vi gick där och strosade, jag kände hur det började bubbla i magen men tänkte att jag kan säkert hålla mig. Det blev värre och värre och till slut så högg jag tag i sambon och väste att jag måste gå, och jag måste gå NU! Han visste inte riktigt var toaletten var, troligen på första våningen. Vi var alltså på andra våningen. ok, så var går man ner??
Då säger han att man måste gå upp alla våningar innan man kan ta sig ner! Panik! Jag bönade och bad honom att följa med, vår kompis vaktar vår vagn och vi skyndade oss iväg, upp på nästa våning och in i labyrinten. Jag känner hur det pressar på, och börjar desperat fundera på bakom vilket av alla alkoholberg jag ska sätta mig och smygbajsa utan upptäckt. Men! Till min räddning så finns det toaletter på tredje våningen! Som inte ens kostar nåt! Så jag rusade in, drog ner byxorna och slängde mig ner på toaletten. Innehållet var redan i princip ute innan jag satt mig hela vägen ner, och den högen som kom var den största jag varit med om! Men jag var så lättad att jag nästan grät över att det inte blev någon hemsk olycka denna gång.... :p
Puffar lite! ;)
Hittade en hel tråd till! Från 2007, men såna här historier är ju tidlösa ;)
www.familjeliv.se/forum/thread/27508033-bajsade-utanfor/1
Jag har ett par men de är för färska än så jag är inte redo att dela med mig... haha