• enäggs81

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Jag har en historia som min man var med om. Han åkte pendeltåg till jobbet. Sen blev det stop mellan två stationer. Då var det en kvinna mitt emot han som började sucka och stöna... Dom sa efter 10 minuter i högtalarna att tyvärr måste tåget stå still 10 minuter till! Då suckar kvinnan igen. Min man tror då att kvinnan har ett viktigt möte eller nåt hon kommer missa. Efter stund säger hon högt och tydligt till alla i vagnen - ursäkta mig men jag håller på att skita på mig! Vad ska jag göra?! Har någon en påse? Då säger en annan snubbe i vagnen - du får väl skita mellan vagnarna? Sagt och gjort går hon mellan vagnarna och skiter. Sen sätter hon sig på samma plats igen!! Hade det varit jag hade jag inte gått tillbaka till samma plats! Detta var en kvinna i 40 års åldern som var propert klädd! Ha ha stackarn!! nöden har ingen lag :)

• enäggs81

detta var ett pendeltåg i Sthlm och de har inga toaletter!

• enäggs81

Nu är det så att pendeln i Sthlm inte har toaletter och jag berättade en rolig historia. Trodde den historien skulle bli i fokus, inte om det finns toaletter eller inte. Men tydligen var den inte så rolig då rå.... men det tyckte jag!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat