En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Det är förvånande hur många som skiter ner sig i vuxen ålder. Jag trodde absolut inte att det var så vanligt, men som det låter här så händer det lite då och då för folk. Har dock aldrig hänt mig. Spelar ingen roll hur skitnödig jag är så kan jag alltid hålla mig. Om jag idag skulle vara så skitnödig att jag borde rusa på toaletten direkt så kan jag säkert hålla mig några dagar ändå. Efter ett tag så går skitnödigheten över om man är duktig på att hålla sig.
Däremot bör man inte hålla sig så länge som jag gör ibland, det fick jag lära mig i tonåren. Jag lät bli att bajsa för att jag tyckte det var jobbigt och tråkigt efter ett tag så gick det så långt att jag inte kunde bajsa längre. Då hade jag hållt mig i 7-8 dagar och det slutade med att jag fick åka in på akuten. Då kändes det som att något i mig skulle spricka och det gjorde fruktansvärt ont, så ont att jag inte kunde stå upp. Fick hjälp av morsan som nästan fick bära ner mig till bilen och köra in till akuten.
Där gav de mig något som satt igång en process i tarmarna och sen fyllde jag toaletten där till kanten tror jag :) Har aldrig skitit så mycket i hela mitt liv och det luktade fruktansvärt. Bajs luktar ju inte gott i normala fall heller, men när det har legat och myst till sig i över en vecka så luktar det katastrof :)