Inlägg från: Nyctophilia |Visa alla inlägg
  • Nyctophilia

Tänkte vara anonym först men vad fan, inget att skämmas för!
    Har orolig mage till och från samt vid ett tillfälle då sonen var runt året och jag var ute och gick med honom i vagn så kände jag hur det började bubbla i magen!
    Tänkte att det går väl över för det brukar det göra så jag iaf hinner in på en toa. Men icke denna gång, börjar dessutom bli helst svettig och går så fort jag bara kan! Ännu en bra bit hemmifrån.
    Kommer in i en dunge mellan alla hus dit jag småkutar med sonen i vagnen skumpandes! Sliter med våtservetter och rusar in i ett tätt buskage precis i grevens tid kan jag säga!!!!

En annan gång gick det ej så väl då jag fick världens knip inne på Konsum. Detta var långt innan jag fick barn. Bodde kanske 300 meter från affären och tänkte jag hinner hem! Halvvägs inser jag att det aldrig går vägen så jag fick rusa in i tvättstugan på vägen och låna den toan!
    Precis när jag öppnar dörren så går det inte att hålla emot mer!!! >.

• Nyctophilia

Meh, det kan väl hända oss alla!!!
    Tur man har sånt avslappnat förhållande med killen och kan skoja om sådant!

• Nyctophilia

Kom att tänka på hur barn är, raka med allt! Jag var liten 5 kanske och telefonen ringer och jag svarar. Min mamma satt på toan.
    En gubbe frågar efter min mamma varpå jag glatt berättar att mamma sitter på toan och bajsar! ;)
    Det pratar min mor om än idag! He, he

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat