En riktig skitolycka, bokstavligt talat
"Sånt där händer i alla fall aldrig mig" har jag tänkt när jag skrattat mig genom tråden... Men men, skrattar bäst som skrattar sist...
I lördags så var vi på väg på kalas med familjen, vi var hemma hos svärföräldrarna och gjorde oss i ordning. Jag hade varit lite lös i magen på fredagen och lördagsmorgon, men inte så jag inte kunnat hålla mig.
Så jag duschade, tog på mig morgonrocken (vit) som jag lånat av svärmor och går för att stryka sonens skjorta (har alltså inga trosor under). Står där i tvättstugan (där strykbrädan är) och känner att en liten fis är på väg. Så jag släpper försiktigt ut den och tänkte att "det gick ju bra"...
Sen känner jag hur nåt rinner längs benen... Tittar ner och ser ljusbrun gegga rinna längs insidan låren och neråt. Droppar på mina fårskinnstofflor också... FAN! Var bara att stoppa in morgonrocken mellan benen och springa till duschen igen.
Fick slänga in morgonrocken direkt i tvätten också, och det bara 15 min efter min svärmor frågat om den behövde tvättas - Nä, den är nog inte så smutsig hade jag svarat då... Hon måste ju ha funderat...
Så det var sista gången jag tänker "Det händer aldrig mig..."