Inlägg från: Anonym (Blötfisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blötfisen)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Har fisit blött några gånger men berättar om senaste gången för att puffa upp tråden:
    hade varit ute i lördags och var lite seg i söndags. Fes riktiga bastuba-fisar och trodde det skulle komma en likadan när jag satt och tittade på tv. Blev helt kallsvettig när det inte kom ett ljud utan däremot en tesked blött. Sprang till toan en trappa upp och tog av mig trosor och sköljde dem snabbt i vatten för att dölja det värsta. Maken tittade lite undrande på mig när jag kom tillbaka då vi har en toa några meter bort men frågade inget.. Jag är ganska öppen med fisar och rapar men lite vill jag bespara stackaren.. :P

• Anonym (Blötfisen)

Och så hände det igen.. Var och handlade mat och köpte mig en kryddig korv innan jag skulle in och handla, blir så dyrt annars. Efter en stund känner jag att magen bråkar, jag går runt och småfiser i gångarna för att lätta på trycket men det hjälper inte. Till slut får jag springa och sprutlackera toan, urk! Trodde det var bra så men när jag kom hem och skulle duscha så märker jag när jag nästan är klar med duschandet att jag måste skita igen. Hade bara ursköljning av balsam kvar så när det trycker på så spänner jag röven för att klara det sista  - men förgäves. Magen tar det som en invit att skita och jag sprayar hela väggen bakom mig full med skit och stinkande korvbitar. Tack Ica för den matförgiftningen. Tur att jag var i duschen bara och inte bland flingorna..

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat