Inlägg från: Anonym (Spring!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spring!)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Sket på mig i fredags, på väg hem från affären. Hade handlat och hämtat ett paket, så jag hade en del att bära. Hade väl någon kilometer kvar när det började köra runt rejält. Funderade allvarligt på att gå in i närmsta park och huka mig, men där är villor runt omkring och ganska glest mellan träden, så jag bestämde mig för att knipa och småspringa.

När jag hade sådär hundra meter kvar kände jag plötsligt att trycket lättade. Skönt, tänkte jag, tills jag insåg VARFÖR det lättade. Jag hoppades innerligt att barnen inte skulle vara hemma, eller ha någon kompis där. Nädå, sådan tur hade jag inte, de stod i hallen när jag kom hem. -Ställ in maten i kylen, mamma är jättekissig, väste jag och slank in på toa. Uäääh, en stor klick kanelglass i trosorna Skrikandes. Tack och lov hade jag ett ombyte i skåpet på toa, så det var bara att duscha och byta om. -Oj, jag blev så svettig av promenaden så jag fick hoppa in i duschen, sa jag sedan till ungarna. Vill ju inte att de ska få men för livet, de stackarna...

• Anonym (Spring!)
    Anonym (fler historier) skrev 2012-07-25 18:06:58 följande:
    Haha kände du inte att det rann ut i trosorna?
    Jo, efter ett par sekunder...
  • Anonym (Spring!)

Vilka härliga historier!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat