En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Åh Herrejävlagud!! xD
"En gång så blev jag så skitnödig på jobbet, hatar att gå på offentliga toaletter och undviker det i största mån! Men denna gången vart det verkligen akut.
Jag hade samtidigt mens och blödde kraftigt då.
Iallafall, satte mig typ på huk, ville inte komma i kontakt med toaletten, och där rök det av värsta braket. Samtidigt försökte jag dra ut tampongen och såg att jag blött igenom rätt kraftigt. Samtidigt som jag drar i snöret, känner jag att jag tappar balansen, kan dock inte återta den då brallorna satt nere vid knävecken.
Ha i åtanke att det är en väldigt liten toalett, på en industri.
Iallafall, jag tappade balansen, skiter samtidigt då jag inte kunde koncentrera mig på flera saker samtidigt, slår i huvudet så kraftigt i dörren att jag tuppar av. Säkerligen lite mer känslig då jag blev så dålig i magen samtidigt som jag blödde så in i tusan mycket.
Jag vaknade av att det bankar på dörren, någon hade hört mig skrika och att det small till. "Hur fan löser man det här tänkte jag?" Innan jag visste ordet av det så hade de brutit upp dörren och där stod en massa karlar som stöd med stora ögon och visste väl inte vad fan de skulle göra.
För på golvet låg en ihopkrupen liten tjej med byxorna nerdragna,hållandes i en blodig tampong i ena handen, blodet strömmade från ansiktet/pannan från smällen och nerblodade byxor och skiten som var utspridd på både golv, toalett och runtomkring...
Här snackar vi PINSAMT!!!
Hur snackar man sig ur något sådant liksom utan att man ska behöva skämmas? Går liksom inte..."